niedziela, lipca 24, 2011

`Lady in red

Przez ostatnie dni pogoda niestety jest tragiczna. Ciągle pada i pada.. Godzinami zastanawiałam się gdzie zrobić dzisiejszą sesję, aż w końcu mnie olśniło! Stary tunel w centrum miasta okazał się być idealny :)
Zestaw na dziś to czerwone legginsy, koronkowa kremowa bluzka i koturny. Pozostałe rzeczy, czyli torebka i dodatki już znacie z poprzednich postów :)









bluzka - New Yorker
legginsy - New Yorker
buty - Stradivarius
torebka - New Yorker
bransoletki, naszyjnik - H&M
pierścionek - Stradivarius

7 komentarzy:

Caro pisze...

Wow, super, troszkę mi nie grają legi z krótką bluzką ale calosc bardzo mi sie podoba:)

Nenka pisze...

boska ta torebka! obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

hannnah pisze...

buty są śliczne:) ja bym wywaliła tylą tą torebkę, bo jak dla mnie to już za dużo ;D i bluzeczka bardzo ładna<3

Adrianna pisze...

Świetne buty i torebka, ogólnie całość bardzo mi się podoba :)

Anna pisze...

Bardzo gustowna bluzeczka, a ta niebieska torebka niemal żyje dzięki swojej barwie. Leginsy idealne do tej kompozycji. Bransoletki mi tu nie pasują, ale ogólnie jest ok.

http://zlotyciuszek.blogspot.com/

Fabrizia pisze...

Hi! I like this post so much, you look really great!Love the bag!
If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

http://cosamimetto.blogspot.com/

Black Pearls pisze...

I love the bag...welll I love everything about this picture. Your outfit is soo chic to me. The background makes it perfect. I love your blog! Now following! Hope you can do the same
xoxo asiahlynn

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!