czwartek, lipca 28, 2011

`..take me to Wonderland

'..Bezlitosny szum deszczu buduje mur między mną a światem.' 
— Mian Mian
 ...

Deszczowa pogoda ciągle uniemożliwia wykonanie jakiejkolwiek sesji w plenerze.. Każdego dnia z nadzieją oczekuję słońca jednak mam wrażenie, że to szybko nie nastąpi. Tak więc dzisiejsza sesja również z miejskiego tunelu :) Dzisiejszy outfit składa się ze spódnicy w kwiaty, koronkowej bluzki oraz zakolanówek i czarnych botków. Zapraszam do oglądania :)









bluzka - New Yorker
spódnica - SH
zakolanówki - Cubus
botki - New Look
torebka - SH
naszyjnik - Stradivarius
bransoletki - H&M
pierścionek - Pull&Bear
mucha, nerdy - Allegro

8 komentarzy:

famfaramfam pisze...

zakochana jestem w Twojej spódniczce, która idealnie uzupełnia się z reszta, strasznie podoba mi się biżuteria :)


zapraszam http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

PinkDreams pisze...

Wszystko tak idealnie do siebie pasuje ,a w tych okularach wygladasz bardzo uroczo :)

pozdrawiam D.

wantatatste pisze...

Prześliczna ta spódniczka! Fajnie wszystko połączyłaś :)

Nenka pisze...

fajny zestaw :)
oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

TheUniSex pisze...

świetny set!
Zapraszam do nas, Kate ;)

Caro pisze...

Dziękuje:)
Uwielbiam Twoje zestawy - nadązające za tzw "modą" a takie typowo Twoje i inne niz wszystko na około :)

Królewna Kier pisze...

Świetne, podoba mi się, jak bluzka odbija od mroku w tle ;)

Strawberry Freckleface pisze...

Fantastic scenery...is this your basement? Dig.

strawberry freckleface

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!