piątek, sierpnia 26, 2011

`high heels - high hopes

Dzisiejsza stylizacja wykonana na szybko ponieważ nie było czasu na przebieranie i wymyślanie :) Mam na sobie moje dwa nowe nabytki, a mianowicie ramoneskę z Zary i koszulkę z H&M. Cały outfit utrzymany w rockowym, ciężkim stylu,  czyli wszystko to co kocham najbardziej :) Skóry, ćwieki, łańcuchy.. Ah! :D










ramoneska - Zara
skórzane spodnie - New Yorker
koszulka - H&M
koturny - Allegro
krzyżyk - vintage
bransoletki - New Yorker
torebka - New Yorker
okulary - Cubus

22 komentarze:

Glamour Kate pisze...

bardzo fajne połączenie :) super koszulka


pozdrawiam:)

kasia pisze...

Kapitalnie wyglądasz. Rockowo i kobieco zarazem.

Peach pisze...

Bardzo mi się podoba ta stylizacja, a torebka jest zajebista :)

Dziękuję, że do mnie wpadłaś.

zmakeupizowani.blogspot.com

famfaramfam pisze...

uwielbiam takie "ciężkie", rockowe zestawy! Wyglądasz cudownie w skórze! :)

perfectlly pisze...

jak zawwsze - świetnie :-)

Angelika pisze...

świetna torebka :)

Katyaa pisze...

wow ! naprawdę fajna stylizacja :)

PinkDreams pisze...

Wow ! Uwielbiam takie zestawy ..

Bosko wygladasz.

Pozdrawiam D.

Szafa Mo pisze...

Fajnie, że przełamałaś monochromatyczność całego zestawu niebieską torebką :)
Też uwielbiam rockowy styl - tym bardziej podoba mi się całość.

Pozdrawiam

Maddy's site pisze...

ramoneska boska, świetnie wyglądasz!

daajaA pisze...

podoba mi sie :)

ajmissindependent pisze...

swietna stylizacja,piekna torebka i buciki ;))

Talia pisze...

Kolor torebki ładnie przełamuje ten ciemny zestaw ;)

Andzia pisze...

świetnie też lubie takie zestawy :)
zapraszam do mnie

zwierzaki1504 pisze...

Zapraszam do mnie, a przy okazji u mnie konkurs ;)
http://everyday-with-me.blogspot.com/

MintElegance pisze...

świetnie!
sama czasami mam ochotę na taki rockowy klimat :)

Isabela pisze...

Koszulka jest świetna!!!;)

the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

Anies. pisze...

świetne, ciężkie zestawienie. :) spodnie/legginsy są moimi faworytami. :)

Monsiunia pisze...

Ekstra. Torebka świetnie przełamuje strój Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania

curly-thoughts pisze...

znowu pięknie.

http://curly-fashion.blogspot.com/

Duende pisze...

świetne stylizacje. najbardziej podobają mi się te w rockowym klimacie. I wszystkie koszulki z wilkami , kotami i napisami też robią furorę:) dziękuję za odwiedziny na moim blogu:) już widzę jak moje bransoletki rzemykowe pasowały by do niejednego Twojego stylu:)

Hazardous Area pisze...

Też mamy taką koszulkę:
http://thehazardousarea.blogspot.com/2011/12/high-heels-high-hopes.html
:D

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!