środa, sierpnia 03, 2011

`..i know i can be colorful

W końcu nadszedł ten upragniony słoneczny dzień! :) Od razu świat mnie otaczający nabrał kolorowych barw. Nawet mój strój był dziś pełen pozytywnej energii :) Połączyłam biel koszuli z soczystym pomarańczem spodni i przełamałam wszystko głębokim kobaltem butów i torebki (którą z resztą doskonale już znacie). Złote dodatki ładnie rozświetliły strój.








spodnie - Allegro
koszula - Cubus
buty - Stradivarius
torebka - New Yorker
bransoletki, naszyjnik - H&M
okulary - New Yorker

16 komentarzy:

kasia pisze...

Jest pięknie. Lubię takie połączenia kolorystyczne.

Ilona pisze...

jej, ale piękny outfit :)
sliczna jestes
zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

famfaramfam pisze...

piękne kolory! Super outfit :)

Nenka pisze...

boskie spodnie, torebka i buty :)

zwierzaki1504 pisze...

cudne spodnie <3
zapraszam do mnie =)

PinkDreams pisze...

Bosko !!

Kolorystyka jest cudowna ;)

P.S. pisze...

świetnie !!! :)

Black Pearls pisze...

Love the outfit!!!! Very cute... Check out my blog I am giving you and others a shout out!!
xoxo asiahlynn

JULJA. ♥ pisze...

kolor w jakim masz te spodnie to najmodniejszy kolor tego sezonu.<3 i love it!:)


odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
http://jo-styleworld.blogspot.com/

6roove pisze...

extra kolory! piórka są kropką nad i ;)

MarieAntoinette pisze...

doskonałe połączenie kolorów.

Anna pisze...

Świetne połączenie kolorów, wisiorek z piórkami bardzo mi się podoba. Sama mam kolczyki w tym stylu.

Aleksandra pisze...

świetny zestaw, obserwuje :)

Say me Justine pisze...

Swietne kolory!Ze tak powiem ciekawy blog:P Od dzisiaj dolaczam do obserwatorow;)Pozdrawiam:)

Eve-r-green pisze...

Świetny look!

XxxDominikaxxX pisze...

boska fryzura ;)

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!