sobota, sierpnia 06, 2011

`..my small mysteries

Dzisiejsza sesja została wykonana na starych warsztatach znajdujących się niedaleko mojego domu. Postawiłam dziś na czarne spodnie, jasną koronkową bluzkę i zielony sweterek. Cały strój ożywiłam czerwonymi piórkami i złotymi bransoletkami oraz słomianym kapeluszem :)










bluzka - New Yorker
spodnie - New Yorker
sweterek - sh
botki - New Look
bransoletki, piórka - H&M
pierścionki - H&M, Stradivarius
kapelusz - Cubus
nerdy - Allegro
torebka - sh

11 komentarzy:

famfaramfam pisze...

cudowny zestaw!! :)

marionachic pisze...

super,lubię takie zestawienia!!!

Glamour Kate pisze...

Bardzo fajny zestaw ;) pierścionki boskie, a Ty jestes prześliczna


pozdrawiam;)

P.S. pisze...

baaardzo mi się podoba :)

Rose pisze...

Kapelusik jest świetny :))

zwierzaki1504 pisze...

Świetny zestaw ;)

zapraszam do mnie =)

Zofia pisze...

Super zestaw!!! zwlaszcza bluzka i torebka!
zapraszam do mnie www.zofiawu.blogspot.com

Letasha pisze...

Mmm, strasznie mi się podoba. Bardzo stylowo! Pomysłowo, oryginalnie, kobieco, ale z pazurkiem. Pozwolę sobie podłapać lekko pomysł. Inspirujesz.;-)

ladyM pisze...

świetne botki, torebka, a zwłaszcza kapelusz! ;)

Pralinka pisze...

uwielbiam koronkę i muszę przyznać, że Tobie udało się idealnie przełamać ją mocnymi, ciężkimi butami. Cały zestaw wygląda bosko! Dodaję Cię do obserwowanych :)

oh!she pisze...

torebka i kapelusz <3 eksperymentujesz jak widac w skuteczny sposob bo 1 i 2 zdj nieziemsko kobiece!! Pozdrawiam zapraszam do mnie

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!