poniedziałek, sierpnia 15, 2011

`the price of reality..

W dzisiejszym outficie postawiłam na kolorystykę dosyć smutną ale klasyczną :) Zestawiłam ze sobą szarą spódnicę z białą koszulą i dodałam czarne oraz złote dodatki. Oceńcie co z tego wyszło :)

Na niektórych zdjęciach widać również mój zabandażowany palec u nogi ;) Pomimo bólu nie mogłam sobie pozwolić na zrezygnowanie z sesji :D









koszula - Cubus
spódnica - H&M
buty - Stradivarius
kapelusz - Cubus
okulary - Cubus
torebka - sh
pasek - sh

17 komentarzy:

famfaramfam pisze...

kolejny zestaw, który mnie zachwycił! Jesteś dla mnie inspirująca! ;)
Jedynie pasek mnie nie nie przekonuje, ale to dlatego, że ten model nie przypadł mi do gustu, chociaż tutaj ze spódniczką prezentuje się całkiem kusząco :)

kasia pisze...

Pasek, za który dałabym się poćwiartować :) Teraz wszystkie dziewczyny, które na niego Cię nienawidzą z zazdrości :) Świetna stylizacja.

Disturbed Girl pisze...

Kasia, a najlepsze jest to że kupiłam ten pasek aż za całe 6zł ;D Szukajcie a znajdziecie :D

Katyaa pisze...

bardzo fajnie wszystko dopasowałaś :)

obserwuję i zapraszam do obserwowania : http://katia-blog-katia.blogspot.com/

Darioszka pisze...

dziękuję, ja kocham wszelakie kapelutki ;)
Bardzo podobaja mi sie twoje zestawienia, sa inspirujące i bardzo zgrabnie dobrane :)
Obserwuję ;)

BbetiStyle pisze...

piękne zdjęcia i cuuuuudowny outfit :)
obserwuję

KB pisze...

mam taką samą spódniczkę ;p a pasek z SH łaaał perełka <333

Cocos pisze...

Świetne zdjęcia!
Trzecie najbardziej mi się podoba jak rozkładasz tą spódnicę ;)
Ubrania też super dobrane, podoba mi sie ten pasek
Obserwuje i zapraszam do siebie

Ruda pisze...

Uhuhuhu pieknie!
Troche po męsku, troche po żeńsku i mamy bardzo ciekawą całość. Kapelusz, duże nieco ala policyjne okulary, luźna koszula, do tego nie byle jaki koturn, mocny widoczny pasek no swietna spódnica -o tak, jestem za tym lookim :)

Pozdrawiam,
rudsini

Ancia pisze...

Bardzo mi się podoba! pasek i uty rewelka! <3

richeidee pisze...

meeega dobry zestaw:) podoba mi się pasek

bacha-baszka pisze...

świetnie!
piękne fotki!
fajny klimat:)

truffle pisze...

bardzo fajny zestaw, szczególnie spódnica i buty! ;)
truffle

Wróżka Benia pisze...

Piękne, bardzo profesjonalne zdjęcia i świetne stylizacje:)
Pozdrawiam i zapraszam:)
http://www.facebook.com/pages/Normalny-Blog/187644647955732

anni pisze...

ślicznie wyglądasz ;)
fryzurka <33
zapraszam do obs . ;)

XxxDominikaxxX pisze...

slicznie

Nenka pisze...

fajny zestaw :)

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!