wtorek, sierpnia 02, 2011

`Retro style..

Ta deszczowa pogoda wpływa negatywnie na mój nastrój.. Nawet mój dzisiejszy outfit jest w szarawej tonacji. Pozostaje mi tylko czekać z nadzieją, że w końcu nadejdzie ta tak namiętnie oczekiwana przeze mnie chwila i ujrzę słoneczne promienie za moim oknem :)
Swoją drogą strasznie mnie zainspirowały ostatnio muszki..:)








bluzka - Stradivarius
spódnica - H&M
botki - New Look
torebka - New Yorker
pierścionki - Orsay
nerdy - Allegro
bransoletki - H&M
pasek - SH

10 komentarzy:

Ilona pisze...

śiwtny outfit ;)
niestety u mnie pogoda taka sama :(
zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz kochana :D

Glamour Kate pisze...

zestaw "z klasą" ;) bardzo ładnie wyglądasz

zapraszam
www.glamourkate.blogspot.com

famfaramfam pisze...

idealna! Wszystko mi się cholernie podoba! Sama bym zmieniła bluzeczkę, ale tylko dlatego, że źle się czuję w takich "bez rękawnych" bluzkach ;)

wantatatste pisze...

śliczny zestaw ;)

Anna pisze...

Elegancki zestaw. Czy mi się wydaje czy ta spódnica jest obszyta dołem czarnym materiałem?

PinkDreams pisze...

Elegancja francja ;)

pozdrawiam D,

Mary ♥ Mur pisze...



I love this post and your blog so much.)) You have a talant *-)

I need your help...
A few days ago I got my Ipad. Do you have Ipad? What programs do advise to download?

marionachic pisze...

DLA MNIE BOMBA!!!ŚWIETNE MASZ TE OUTFITY:)

Black Pearls pisze...

This is too cute I love it!!
xoxo asiahlynn

XxxDominikaxxX pisze...

bluzka super :)

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!