piątek, września 09, 2011

`can't be on my own

Od dwóch dni pogoda nas nie rozpieszcza. Coraz bardziej czuć nadchodzącą jesień.. Na ulicach zaczyna panować smętny nastrój. Dlatego też mój dzisiejszy outfit jest w jasnych kolorach :) Połączyłam jasną, ażurową bluzkę z niebieską bandażową spódniczką i czarną ramoneską. Dodałam brązowy pasek z brązową torebką oraz złote dodatki.











bluzka - sh
spódnica - Bershka
skarpety - Cubus
ramoneska - Zara
torebka - sh
okulary - Cubus
dodatki - H&M, New Yorker
koturny - Allegro

20 komentarzy:

famfaramfam pisze...

mam podobną torebeczkę tylko zwężaną u góry ;d
świetny zestaw! :)

Bulma pisze...

Torebka jest extra, mam bardzo podobną, również upolowaną w sh :)

SandM pisze...

Bardzo fajny zestaw :)
Genialne buty i bluzka!
Pozdrawiamy x

www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

luuuckyyy pisze...

ale ładna spódniczka ;)

.mejdinka. :) pisze...

bardzo ładny zestaw ! ;-)

Quila pisze...

Świetny zestaw :) Torba jest rewelacyjna bluzeczka również.

Olga pisze...

Lubię takie zestawy!

Miss Sasanja pisze...

rewelacyjna torba <3
xx

www.sasanja.blogspot.com

Letasha pisze...

Nigdy nie przestaniesz mnie zadziwiać, raz rock, raz klasa, jesteś świetna, podobasz mi się niemalże w każdym zestawieniu, tu uważam, że ttajstopy są lekko za ciemne, ale i tak mi to nie przeszkadza aż tak.=) Buźka!

DIANE pisze...

Spódniczka jest genialna! :)

Zapraszam do siebie, KONKURS:
www.diane-style.blogspot.com

utkaaa pisze...

świetna spódniczka :)

Katsuumi pisze...

Koturny są świetne. Podobają mi się te okulary :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

Kinga.:D pisze...

świetne buty! ;)

zapraszam do mnie. mam nadzieję, że będziesz wpadać jak najczęściej! ;)
http://zyjac-marzeniami.blogspot.com/

sentimentallady pisze...

Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

zielony ptak pisze...

znakomita stylizacja.

Yoshee pisze...

Ramoneska piękna. Fajna stylizacja. :)
Zapraszam do mnie:

kjyoshee.blogspot.com

latte pisze...

wow boska stylizacja!
ale kochana ty masz nogiiiiiiiiiiiiiiii <3
co robisz że masz tak boska figurę?

http://www.studio-mody.com.pl/ pisze...

Najbardziej rzuca sie w oczy spodniczka, jest swietna!

Gabrielle pisze...

boska spódnica :)

Anna pisze...

Podoba mi się kolor lakieru do paznokci i cała reszta :)

zlotyciuszek.blogspot.com

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!