środa, września 14, 2011

`my words hang in the air

Pogoda ciągle dopisuje :) Każdy dzień jest piękny i bardzo słoneczny. Nie można tego zmarnować ponieważ nie wiadomo jak długo taki stan się utrzyma. Dlatego też dzisiaj kolejny outfit. Tym razem połączyłam pomarańczową koszulę z czarnymi spodenkami i szpilkami nude. Do tego czarna torebka, złote dodatki, pasek w panterkę i gotowe! :)









koszula - sh
spodenki - Bershka
buty - Zara
torebka - sh
okulary - Cubus
pierścionki - Pull&Bear
bransoletki - H&M
pasek - H&M

23 komentarze:

Say me Justine pisze...

Fantastycznie wygladasz!Koszula i okularyyyyy <3 Pozdrawiam:)
http://saymejustine.blogspot.com

paaula. pisze...

wyglądasz naprawdę super!:)

PORCELAIN DESIRE pisze...

Śliczny zestaw i super w nim wyglądasz ;D

famfaramfam pisze...

moja ulubiona koszula! Mam do niej słabość w każdym wydaniu, booomba! ;*

Annkaf pisze...

Genialna koszula i buty! :)

Magda pisze...

bosko!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Katsuumi pisze...

Bardzo ciekawy zestaw! :)

Letasha pisze...

Czysta klasyka, bardzo przejrzysty set, podoba mi się połączenie czerwieni i złota, mam ten sam pierścionek - kokardkę. ;-) Buziaki!

.mejdinka. :) pisze...

bardzo ładnie ! piękne kolory ;-)

FuriousSquirrel pisze...

Koszula jest super, torebka tez. Nie ma to jak sh! :)

Anna pisze...

Śliczne szpilki. Paseczek świetnie się wkomponował w zestaw.
Oby jak najdłużej była taka ładna pogoda.

Darioszka pisze...

Koszula w sam raz dla Ciebie ;)

Olga pisze...

Fajnie wyglądasz , nic bym nie zmieniała :) tylko szkoda ze jakość zdjęć taka kiepska..

Asia Przybycień pisze...

Cudna jest ta koszula <333
A co do szortów - MEGA!! :P

Nenka pisze...

świetnie! super koszula ;]

utkaaa pisze...

koszula cudowna ma taki piękny kolor :)
zapraszam do mnie :)

Kinga.:D pisze...

ładne spodenki.;D
pozdrawiam.;)

maki pisze...

Zwracasz uwagę! Wow!:)
Magda z makilook.pl

agg pisze...

fajne dodatki:)

Magdalena Marszalik pisze...

moje ulubione zestawienie kolorow:) zapraszam do siebie na bloga i na konkurs, do wygrania EKSKLUZYWNE kolczyki

SandM pisze...

Wyglądasz pięknie!
Cudna koszula, pasek, szorty.
Genialne.
Pozdrawiamy x

www.mayaandsusannah.blogspot.com <3

Olga Lewandowska pisze...

Świetna koszula! Torebka też bardzo mi się podoba i w ogóle muszę przyznać że fajnie tu u ciebie :) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

Iza pisze...

biżu, spodenki, pasek i buciki świetne :)

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!