wtorek, września 20, 2011

`something new

Ciągle coś zmieniam, ciągle do czegoś dążę.. Ciągle czegoś poszukuję.. Chyba chciałabym być perfekcjonistką ale przecież nie ma ludzi idealnych...

Jeżeli o zmiany chodzi to znowu pozmieniałam trochę wygląd bloga. Coś tam dodałam, coś usunęłam. Wiecznie COŚ mi nie pasuje. Stale staram się wszystko udoskonalić. Ahh ja chyba nigdy się nie zmienię.. :)

Zestaw na dziś to luźna bluza w geometryczne wzory, beżowe legginsy oraz botki. Dodałam jedną z moich ulubionych torebek. Oczywiście nie mogło również zabraknąć ciemnych okularów bez których nie ruszam się z domu :)

ENGLISH:
Still I am changing something, still I am aspiring to something.. Still I am seeking something.. Probably I would like to be a perfectionist but after all doesn't have perfect people...
If it is about changes then again I changed a bit appearance of the blog. I added something, I removed something. Eternally something doesn't suit me. Constantly I am trying to improve everything. Ahh I will probably never change myself..:)


Set on today it is a loose sweatshirt into geometrical patterns, beige leggings and lined boots. I added one of my favourite bags. Of course it could also not a sunglasses without which I am not going out of the flat to be missing:)














bluza - sh
legginsy - New Yorker
buty - New Look
torebka - sh
okulary - Cubus
pierścionek - H&M
krzyżyk - vintage





20 komentarzy:

Say me Justine pisze...

Swietna bluza!Nie wspominajac o okularach, ktore uwielbiam!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie
www.saymejustine.blogspot.com

Caro pisze...

Oddaj mi bluze! Przeciez nie wypada 2 razy w jednej rzeczy chodzic:D

Jest super jednym słowem :)

Letasha pisze...

Mam to samo... wiecznie coś mi nie pasuje i ciągle coś zmieniam.;-)
Świetna ta bluzka, jak zwykle zestaw jest stworzony dla Ciebie, wiesz co dla Ciebie najlepsze.:)

ŻuŻu pisze...

świetny zestaw:) bardzo miło było Cię poznać i gratuluję wygranej:):)

.mejdinka. :) pisze...

bardzo mi się podoba zestaw i klimat na zdjęciach ;-)

famfaramfam pisze...

getry mają boski kolor! Myślałam, że masz gołe nóżki ;d
boska, boska, boska bluzka!! :)

Sylwia pisze...

świetna bluza! zresztą jak wszystkie Twoje zestawy! Obserwuję :)

Little Black Girl pisze...

ciekawy zestaw, podoba mi się! :)

Darioszka pisze...

Świetna ta bluza!

marionachic pisze...

zajebista stylizacja:)

Olga pisze...

taka bluza z sh - skarb :)

agg pisze...

i bluza i legginsy świetne i świetnie razem wyglądają:)

luuuckyyy pisze...

kocham ten outfit!

san-uhaaa pisze...

genialna bluza!! mega klimatyczny set :D

http://san-uhaaa.blogspot.com/

Natt pisze...

wow.. genialna stylizacja <3 mega bluza <3
Bardzo fajne zdjęcia ;)
Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
http://sloww-motion.blogspot.com/

MarieAntoinette pisze...

Jak dla mnie zestaw jest idealny. kocham ten oversized i Twoje okulary. Ciągle żałuję, że mi takie nie pasują :( a buciki mam podobne, tylko z luuluu.

Cammy pisze...

Pozostaję Twoim 100 obserwatorem :D
Świetny zestaw i klimat zdjęć :)

bardzo miło było poznać, mam nadzieję, że nie pierwszy raz, razem w czymś uczestniczyłyśmy ;)

katarzyna93 pisze...

Świetny outfit ;)
Zapraszam na nowego posta :)
Reaktywacja!
;D

anetaaneta pisze...

jest genialnie. masz bardzo fajny styl!:)

Monique Caroline Kosinska pisze...

A ja bym Cię zobaczyła częściej bez okularów :) Oczy człowieka mowią o nim wszystko <3

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!