niedziela, września 04, 2011

`thank god i'm a woman

Czasem nachodzi mnie ochota na zastąpienie mojego ostrego, rockowego stylu na coś w zupełnie innych klimatach, bardziej delikatnych, kobiecych. Tak było też i dzisiaj. Stąd też mój pudrowo-pastelowy zestaw. Połączyłam pudrowo różową koszulę z beżową, koronkową bluzeczką. Na dół ubrałam beżowe legginsy i wszystko dopełniłam szpilkami i torebką w kolorze nude. Wisienką na torcie są subtelne perełki oraz złote dodatki :)











koszula - Cubus
bluzka - New Yorker
legginsy - New Yorker
buty - Zara
torebka - sh
pierścionki - H&M, Pull&Bear
zegarek - Allegro
perły - vintage

17 komentarzy:

Klaudia pisze...

świetny blog :)
zapraszam na konkurs, do wygrania żel oczyszczający firmy Avene

paaula. pisze...

wyglądasz cudownie!:) I to bardzo!
Pozdrawiam!:)

Mery pisze...

Tęsknie za rockiem ...
XD

xOlcia95♥ pisze...

Swieetny zestaw ;)

poppyh pisze...

Moje ulubione kolory : ) wygladasz olsniewajaco : >

luuuckyyy pisze...

wspaniale ci w każdej stylizacji!

cuksowa pisze...

fajne, delikatne kolory, fajne dodatki, urocza bluzka!

BbetiStyle pisze...

zakochałam się w tym zestawie - wyglądasz po prostu genialnie !!!

Szafa Madziary pisze...

ciekawa kolorystyka, ja osobiśce zawsze do leginsów noszę coś dłuższego;)

Letasha pisze...

W S P A N I A L E!!!
Jak zwykle piękne zdjęcia, modna i śliczna kobietka na nich.;-))) <3

Asia Przybycień pisze...

Wyglądasz MEGA! ;*

vampire pisze...

całkiem dobry zestaw :)

Nenka pisze...

fajny zestaw :)

M. pisze...

Fajna torebka. Mój ulubiony fason.

_________
www.mojemaleopowiesci.blogspot.

Zapraszam, u mnie KONKURS!

sskers pisze...

Rewelacyjny zestaw! Wszystko co lubię, zarówno w kolorach jak i fakturach. No cud, miód i orzeszki:)

Letasha pisze...

Disturbed Girl, dziękuję, staram się nie robić błędów podczas szykowania stylizacji. :-) Wszystko przymierzam kilka razy i obiektywnie oceniam.

Pędraczek pisze...

bardzo podoba mi się ten zestaw! pasują Ci takie delikatne stylizacje! :)

pozdrawiam cieplutko! :)

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!