środa, października 26, 2011

konkurs z Soie.pl

Wspólnie ze stroną Soie.pl przygotowaliśmy dla Was konkurs :) Do wygrania będą aż 3 nagrody a mianowicie:

- I miejsce -   40zł do wydania w sklepie
- II miejsce - koszulka (http://soie.pl/Recznie-robione/Odziez/Koszulki/)
- III miejsce - rabat 20%





Zasady:

1. Odpowiedz na pytanie: "Dlaczego to właśnie Ty masz wygrać nagrodę?" oraz zostaw swojego maila.

2. Należy stać się publicznym obserwatorem mojego bloga :)
 
3. Polubienie fb Soie.pl
https://www.facebook.com/#!/soiowe

4. Polubienie mojego fb :)
https://www.facebook.com/#!/pages/Disturbed-Style/170200979733467


Konkurs trwa tydzień, czyli do 2 listopada do godziny 21.
Po zakończeniu konkursu zostaną ogłoszone wyniki. Wygrywają najlepsze odpowiedzi :)

Powodzenia! :)

33 komentarze:

Angel pisze...

To ja powinnam wygrać, ponieważ mam niedobór koszulek w szafie, a poza tym uwielbiam takie unikalne rzeczy.

esbonito.ania@gmail.com

ps. dziękuję za komentarz, jeśli chcesz za rok pojechać na blog forum to wystarczy wysłać formularz, szafiarek zwykle jest mało więc na pewno miała byś duże szanse :) a tak w ogóle to kojarzę cię z pokazu w Sferze, pozdrawiam

Oliwka pisze...

To ja powinnam wygrać, gdyż cieszyłabym się z nagrody jak nikt inny, podobają mi się strasznie rzeczy z tego sklepu oraz jeszcze nigdy nic nie wygrałam :D

Polubione :) magic_machine@wp.pl

Elena pisze...

Really amazing blog!!!

Antonia pisze...

This looks really cute!! ^^


xoxo
Antonia
FASHION IMPERATIVE

agnieszkazg pisze...

Dlaczego to właśnie ja powinnam wygrać nagrodę? Hmm.. myślę, że cieszyłabym się jak dziecko z wygranej, mogłabym w końcu pochwalić się wszystkim do okoła "hej! słuchajcie! w końcu coś wygrałam" :) no i przede wszystkim znajomi nie gadaliby mi nad uchem "po co grasz? i tak nie wygrasz!" :) a ja ciągle mam nadzieję i wiarę w to, że mi się uda! :)))

agnieszkazg@o2.pl

Ilona - koko pisze...

Ilona, kokunio@gmail.com
**************************

Dawno dawno temu, w odległej galaktyce
Mieszkał Wielki Drops von Bez Koszulki
legendarny rycerz Jedi, który - co jak co - ale jak się w T-sihrt Soie odział
to cały wszechświat wiedział, że żartów z Dropsem nie ma.

Wielki Drops byl obrońcą galaktyki
jedynym, który był w stanie powstrzymać od nalotu
żądne władzy plemię S(h)itów
oraz samego Lorda Voldemorta, pardonsik, Vadera.

Jak tego dokonał? To wielka tajemnica.
Nie tak wielka jednak, żebyśmy jej teraz mieli Wam nie zdradzić...

Otóż w chacie Wielkiego Dropsa
znajdowała się całkowicie tajna i ściśle V.I.P
fabryka koszulek fajnie i ręcznie zdobionych
powodujących efekt wielkiego bum, zwany także przez Jedi efektem Soie.
( tnie mózg i otwiera oczy, nos oraz pozostałe otwory w ciele
nie gorzej niż cios mieczem świetlnym, co przepoławia wroga na dwoje).

I tak pewnie, tajniki produkcji i działania magicznych koszulek
zostałyby słodką tajemnicą Wielkiego Dropsa
gdyby nie fakt, iż zmieniła się sytuacja geopolityczna
Lord Vader odszedł na emeryturę, a wrogie plemiona były tak zastraszone,
że ręki na Jedi by nie podniosły.

Drops postanowił więc dłużej nie być snobem
i podzielić się z pospólstwem tajemnicą trzeźwości swych trzewii
jasności najjaśniejszej głowy dropsowej
i męskości najmężniejszych członków

Wziął transport koszulek z serduszkami do samolotu
i rozrzucił nad ziemią, a one spadały z nieba jak stonka za PRL-u.
Jedną ja chciałam pochwycić, bty nosić namiętnie
odnajdując z każdym założeniem w sobie moc Wielkiego Dropsa i rycerzy Jedi.

Mam na imię Ilona. Wyglądam zwyczajnie. Nie wydam się wam podejrzana.
Moje pozaziemskie zdolności, moje niezwykłe talenty
Zdradzi jedynie moc hipnozy i telepatii, z użyciem której wyjawię Disturbed Style
Jak bardzo marzę by wygrać konkurs i zostać spadkobiercą mocy Wielkeigo Dropsa

Czasem moje talenty przybierają formę absurdalnych wierszyków
o rycerzach Jedi i odległych galaktykach... w każdym innym aspekcie życia pozostaję zdrową jednostką ;)))

Letasha pisze...

Powinnam wygrać... bo cierpię na niedobór zwykłych ubrań w swojej szafie.;-)

Róża, letasha15@onet.eu

bliżej krawędzi . pisze...

Uważam że powinnam wygrać, ponieważ każda kwota, koszulka czy rabat znaczy dla mnie równie dużo. Lubię ubrania które mają duszę, a te koszulki są przecudowne. Wiem, że to nie ode mnie zależy czy wygram, czy nie, ale liczę na to. Każdy ma prawo, więc los leży już w twoich rękach :3 Wiem, nie wysiliłam się na odpowiedź, ale trudno napisać coś, gdy przed oczami ma się widok tak świetnych bluzek :)


natalka97lesniak@tlen.pl

Marella pisze...

Cuuuute!

Lenny Lemonade pisze...

Super byłoby wygrać, ponieważ jestem totalnie spłukana, a moja najlepsza przyjaciółka ma za parę dni urodziny! Jak wytłumaczę jej, że nie miałam środków na prezent, ponieważ musiałam sobie kupić skórzane spodnie...

lenka_taka@wp.pl

Monika pisze...

A ja powinnam wygrać dlatego, że podejrzewam, że po dzisiejszej nocy będę potrzebowała pocieszenia! A mianowicie wybieram się do domu na długi weekend i przede mną 600 km drogi, a co najgorsza bitwa o miejsce w autobusie:P pocieeeeeesz:(

monika.rewkowska@gmail.com

Jazzy E (Hivenn) pisze...

So cute! x hivenn

Inopportune . pisze...

niestety nie mogę wziąć udziału :(

Style OF Life pisze...

Dlaczego ja miałabym wygrać.?
Hmm..?Ponieważ podobają mi się rzeczy które są zawarte w tym sklepie, nigdy nic nie wygrałam i chciałabym poczuć to uczucie..
P.S Polubione i z niecierpliwością czekam na wyniki :))
Świetny blog:D

Mileide Almeida pisze...

that t-shirt is so cute!! *_*

Emma, Ella! pisze...

Hi, thx for the comment!!! Are we following, if now wanna follow :)

xo Emma

Caroline Robianto pisze...

so cuteee ;D


WWW.CAROLCORALINE.COM

catwalk criminal pisze...

lovely contest ♥

Sandra Leiva pisze...

Cute! <3

Wenn pisze...

Od zawsze ślę pokłony wszystkiemu co hendmejdowe i unikalne. W takiej koszulce chodziłabym dumna jak paw, a każdy, kto zapytałby się "A gdzie kupiłaś?" odpowiedziałabym: "No cóż, kochana, nie dość, że ją wygrałam, to jeszcze została zrobiona własnoręcznie, specjalnie dla mnie, kawałek po kawałku. Ma w sobie duszę i wszystko to, czego potrzebuje taka o to zwykła koszulka, która choć dla Ciebie nic nie znacząca, dla mnie jest warta więcej niż Louboutiny wysadzane diamentami". Kurtyna! :)

ewidentnaminimalistyczka@gmail.com

kookardynka pisze...

ja nie wezmę udziału w konkursie;).
Ale zapraszam do siebie;d.
Bardzo fajnie tu;d. obserwujemy?;xd.

paulii92 pisze...

Powinnam wygrać ponieważ chcę w najbliższym czasie założyć bloga o modzie i jestem w trakcie kompletowania szafy. Chciałabym pokazać tylko najlepsze stylizacje więc zależy mi na jakości ubrań. Koszulki jak i ubrania z tego sklepu bardzo mi się podobają, plus za własnoręczne wykonanie. ;)
paulii92@wp.pl

AW pisze...

Wesołe jest życie staruszka raz strzyknie rączka raz nóżka ale ja się tym nie przejmuje bo wśród seniorów najlepiej się czuje .Wieczorki tematyczne w Domu Seniora często organizujemy bo radość na twarzach ludzi starszych widzieć chcemy .Bon o wartości 40 zł przydałby mi się na retro stroje bo z zespołem,,Senior Show'' mogłabym wyruszyć na światowe podboje.Seniorzy często szukają wśród młodych ludzi samoakceptacji a czują się szczęśliwi gdy zamienisz z Nimi parę słów czasie śniadania ,obiadu czy kolacji .Zrób dla Nich miejsce w autobusie lub drobne zakupy bo często Nasz świat nietolerancją jest zatruty .


pozdrawiam
wara44@onet.pl

bestylish pisze...

a ja nie wezmę udziału, ale chętnie będę zaglądać na stronkę i polecać bo niezłe wyroby tam są;)

Baardzo podoba mi się stylizacja z poprzedniej notki!:)
Pozdrawiam!

http://just-be-stylish.blogspot.com/

NESHA pisze...

so cute!

Winda Tiodang pisze...

I AM A NEW FASHION BLOGGER FROM INDONESIA, LIVING IN SINGAPORE.
I LOVE YOUR BLOG,AND YOU AS WELL ! NICE POST!! I AM NOW FOLLOWING YOUR BLOG,YOU CAN CHECK IT!! IT WOULD BE AN HONOR IF YOU FOLLOW MY BLOG:

seekthesleek.blogspot.com
if you follow my blog:
- I WILL BE ACTIVE ON COMMENTING YOUR POSTS
- I WILL RECOMMEND YOUR POSTS TO GOOGLE
- I WILL SHARE YOUR POSTS TO MY TWITTER : @TIODANG
PLEASE LET ME KNOW YOUR TWITTER ACCOUNT, SO I CAN MENTION YOU IF I SHARE YOUR POST TO MY TWITTER,
AND FEEL FREE TO MENTION ME IF YOU WANT ME TO READ YOUR NEWEST POST & COMMENT IT!
- I WILL PROMOTE YOUR BLOG IN MY BLOG (*this one need a special request , please contact me: cheeringwinda@yahoo.com if you are interested!)
*THAT IS AS LONG AS YOU KEEP IN TOUCH WITH MY BLOG TOO!!*

(PLEASE TELL ME IF IT SAYS THAT I HAVENT FOLLOW YOUR BLOG, SOMETHING IS WRONG WITH MY BLOG RECENTLY, BUT IF IT'S FIXED, I WILL FOLLOW U AS SOON AS POSSIBLE)

Vasu pisze...

great blog...lovely posts...cute tees


www.etsy.com/shop/Rosabellebyvasu

famfaramfam pisze...

Dlaczego ja powinnam wygrać? Ponieważ nigdy nie umiem się przekonać do zakupu koszulki, w mojej szafie można znaleźć jedynie bokserki, uważam, że jest to moment bym przyzwyczaiła się i pokochała koszulki, które pozwolą mi wyrazić siebie :)

famfaramfam@gmail.com

aar pisze...

Dlaczego ja mam wygrać?
Bo myślę że wśród zlewających się ze sobą jesiennych dni wzmożonego łóżkingu, nicnierobizmu i szczytów "samaniewiemczegochcę" ta nagroda sprawiłaby, że COŚ W KOŃCU BY SIĘ STAŁO, a monotonię choć na chwilę przerwałaby radość z nowego nabytku w mojej garderobie. Jednak to małe rzeczy wzniecają uśmiech na twarzy :)

ptaszkowska@gmail.com

sweet dream by fashion pisze...

świetny blog ;) + obserwuję

Biser Sable pisze...

great outfit!<3

sylawia pisze...

To ja powinnam dostać koszulkę z Soie? To bardzo proste, bez zbędnych słów, wierszyków, rymowanek i elaboratów - po prostu jeszcze nie mam w szafie koszulki z Soie i to jest właśnie powód dlaczego powinnam ją dostać ;]

sylawia@gmail.com

Karo pisze...

To ja powinnam wygrać koszulkę Soie, ponieważ ostatnimi czasy tzn. od około 2 miesięcy nic nie zagościło nowego w mojej szafie. Nie stać mnie po prostu. Nie dostaje kieszonkowego, bo w domu się nie przelewa. Potrzebuje czegoś nowego, ponieważ w szkole dokuczają mi, że chodzę w starych "szmatach" ;( jest mi z tego powodu bardzo przykro. Nigdy niczego nie wygrałam i chyba nie wygram. Ale warto spróbować... ;]

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!