wtorek, października 18, 2011

Now I see the times they change

Kolejny set cały w czerni. Kolejny raz te same buty. Ale kocham ten kolor i kocham te buty..

Zestaw na dziś to czarna plisowana spódnica midi połączona z czarną bluzką. Do tego czarne buty i czarna torebka oraz srebrny akcent w postaci paska :)


ENGLISH:
All in black again. The same shoes again. But I love this color and I love this shoes.


Outfit on today: black skirt and black blouse, black shoes and black bag. A belt is a silver accent.
















bluzka - sh
spódnica - sh
buty - Stylowe Buty
torebka - sh
okulary - Cubus

161 komentarzy:

Ninja pisze...

I love this look :) I have been dying to buy one of those shirts, it looks great on you btw.
xxx ninja (1milliondresses.blogspot.com)

setare pisze...

świetne zdjęcie, strój idealny, wpasowany w klimat tej ściany, a ściana świetnie współgra ze strojem ;)

magic pisze...

jestes C U D O

gr.louiee pisze...

zupełnie nie mój styl ale to wszystko straaaasznie mi się podoba! trochę jak Amy Winehouse, coś genialnego ! fantastycznie! i poprzedni set to samo !

i ten t- shirt jest genialny . Rzadko się tak rozpływam w zachwytach ale naprawdę wszystko mi się podoba!!

Pozdrawiam i dziękuję za komentarz! :)

thoughtlessness pisze...

świetnie wyglądasz :o

CottonCandyINK pisze...

love the dark outfit, and the lady gaga glasses look great on you!

Strawberry Freckleface pisze...

Ahh. I love this. And girl you are HOT.
strawberry freckleface

Inside the B world pisze...

very stylish, I love this look! you got yourself a new follower ;) xx

www.insidethebworld.blogspot.com

weasel pisze...

Ajj rewelacyjnie. Torebka i koszulka są boskie - zabieram!

Joyce pisze...

Your outfit is so edgy and awesome, adore your shoes !

ThimbleLady pisze...

czerń ma dziesiątki odmian, była, jest i będzie królową "kolorów - nie kolorów", piękna i ponadczasowa, idealna na wielkie wyjście i mundurek do pracy, na koncert w filharmonii i rockową imprezę, elegancka, seksowna jak kto woli, dlatego kocham ją niezmiennie

The doll on fashion pisze...

Thanks so much for visiting my blog, I hope you stop by again soon.

I love your blog and i'm now following.

LOVE the t-shirt especially paired with the sskirt and boots.

The doll on fashion

Letasha pisze...

A ja kocham to jaki Tworzysz klimat! :) Niezwykle mi się podoba, naprawdę uwielbiam Twoje pomysły, umiesz oszałamiać, wiesz jak wzbudzić zachwyt, buty i bluzka - moja miłość u Ciebie!;*

polish_gal pisze...

Prawie jak Amy Winehouse<3 Wyglądasz super, ta spódnica, bluzka świetnie się komponują, a do tego dodałaś czerwoną szminkę,która uzupełnia całośc,podoba mi się to:) Niestety ja nie mam gdzie się tak ubrac;p Praca wymaga innego stroju ode mnie:)

^^Joanna^^ pisze...

wow, fajnie wyglądasz, ja tez uwelbiam czarny, chociaż staram sie juz go nie nosic tak często jak kiedys. pozdrawiam !!

Francesca Della Valle pisze...

Ilove your look!
follow each other?
xx
www.feedyourfashionmind.com

famfaramfam pisze...

uwielbiam, co ja mówię KOCHAM Cię w takich ostrych wydaniach! ;)

Heizi pisze...

Very nice lipstick. :)

.mejdinka. :) pisze...

świetny styl ;-)

B. pisze...

cudowna stylizacja! <3

sylawia pisze...

Jak zwykle świetnie. Uwielbiam oglądać Twoje stylizacje ;]

Futuristka. pisze...

czerń zawsze i wszędzie, zestaw super:)

Kathy pisze...

REWELACJA!!!! Spódnica i bluzka są zabójcze! :)
Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :) Zapraszam do obserwowania :) Pozdrawiam serdecznie :)

lil_klodzik pisze...

świetny outfit ! :) a buty są cudne :) tez sie zastanawiam nad czarnymi :) najwygodniejsze buty na swiecie <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

www.lilklodzik.blogspot.com

catwalk criminal pisze...

beautiful pictures ♥

Summer-Raye pisze...

Girl, I am so jealous! Love that pop of red on your lips. I can't do that. I wish!

Summer-Raye

madziek pisze...

no boscy oni są <3
jej przypominasz mi lady gage ; p

miikax3 pisze...

genialna bluzka!

kefir+brzdac.blogspot.com pisze...

zakochalam sie<3
cudowna stylizacja i cudowne zdjecia..
piekne piekne piekne!!!!!!

buziaki

Rabbit Hole pisze...

extra :) plisy wymiatają!

Biser Sable pisze...

yey! it's great! I totally love the shoes and the skirt!<3

ankaa pisze...

podoba mi się, chociaż to nie mój styl :P

różowa szminka pisze...

Wyglądasz fantastycznie.

Medo pisze...

Boska spódniczka! Tez sobie taką niedawno upolowałam w SH :-D

chocolatewithchilli pisze...

Rewelacyjne zdjęcia. Cudowna ta spódnica. Jak zawsze - super wyglądasz!

Gaby de Modacapital pisze...

Amazing look! Love your total black outfit... the skirt is stunning!!
Kisses!

Marie-Louise pisze...

i really love how edgy your look is! the sunglasses really make the look!

szahan pisze...

swietna koszulka, polaczylabym ja z czyms innymi, ale na Tobie ten zestaw wyglada super;)

Czarna pisze...

Świetnie wyglądasz ;)
Zapraszam na: http://mojmalyswiatmody.blogspot.com/

seszen pisze...

mnie nie musisz przekonywac do czerni. wyglądasz fantastycznie. koszulka extra.

www.seszenatmidnight.blogspot.com

Rykoszetka pisze...

Świetny set

Fashionista pisze...

Bardzo, bardzo dobra stylizacja. Przypomina mi trochę Lady Gagę, a to jest olbrzymi komplement. Moją uwagę w szczególności zwraca spódnica, buty oraz okulary. Podoba mi się, że utrzymana jest cała w czerni. Jeżeli znalazłabyś chwilkę - zapraszam do siebie. Chętnie poznam Twoją opinię!
xoxo
Fashionista

Beatriz M. pisze...

thanks for your comment!
It's the same for me, I'm back to dark colours again :)

love

Basia8212 pisze...

Tylko jedno słowo cisnie mi sie na usta- WOW, a buty- drugie wow, makijaz super:-)pozdrawiam:-)

KOSMETASIA pisze...

Kompletnie nie moj styl, natomiast Ty wygladasz w tym po prostu fenomenalnie! Wow ! :) Zbieram do teraz szczene z podlogi :)

heavenrain pisze...

Hermes Birkin zawsze był i będzie ideałem ! Dzięki ;)

Ewelka pisze...

Swietny zestaw, blog rewelacja a styl genialny!dlaego z checia obserwuje!:)

Mónica - Mes Voyages à Paris pisze...

Beautiful skirt! I have just discovered your cool blog and I'm your new follower!

xoxo
Mónica.

Pink Caster Sugar pisze...

Rewelacyjne zdjęcia :)

Pozdrawiam :)

Marie pisze...

Love this badass look with the red lips!


Dirty Pink Cardigan


:D

The white cabbage pisze...

I like your style ! the red lipstck makes the outfit !

thanks for your comment ...what about following each other ?
please let me know.

cze ave

Daria pisze...

przy takim zestawieniu,plisowanej spodnicy, nadruku, swietnego ksztaltu okularow,mimo wszystko wcale taczern nie przygniata.bardzo ciekawa i fajna stylizacja.no i do tego swietne zdjecia,az milo sie to wszystko oglada!
Pozdrawiam!

...N's Life... pisze...

Rewelacyjna stylizacja i świetny blog :)
Obserwuję i zapraszam do siebie,
N.

Soveir pisze...

jestes cudna! I kocham Twoje buty mrrr!!! :)
Rowniez Cie goraco pozdrawiam :)

www.soveir.blogspot.com

buziakii,Sov.

Hanja pisze...

te okulary są mega! stylizacja świetna, uwielbiam czarne zestawienia! zawsze wygląda się w nich rewelacyjnie

follow <3

mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do mnie wpadniesz
H.

Invierno Beauty pisze...

Na tych zdjęciach przypominasz mi ... Lady Gagę:)

Usagi-Chan pisze...

love your look!

j. pisze...

Bardzo dziękuję za odwiedziny i dobre słowo:) zajrzę na dłużej, teraz mam tylko chwilkę:) ale ta spódnica...świetna:) no i czerń...uwielbiam czerń...

paauliska pisze...

wooow świetna stylizacja i mega super zdjęcia :) bardzo bardzo mi sie podoba :) , dziękuje za odwiedzenie mnie i miłe slowa :)

Agyness Nilsson Zackrisson pisze...

Thank you so much for your comment! Your blog is wicked! I love it!!

xx Love from London

Confessions of a Psycho Cat pisze...

Wow, this look great I love that rock chic look on you, and beautiful pictures, too :)
P.s. thank you for your lovely comment :*
http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

monccia pisze...

Super połączenie:)

Dziękuje za odwiedziny u mnie.

I zapraszam częściej :)

Buziaki monccia

Entre Lazos y Vestidos pisze...

thanks for your comment!! great blog and lovely picts!

Iza pisze...

Fajna sesja :) Ojj i tu by Ci pasowała ta czarna bransoleta faktycznie he he :P Pozdrawiam ciepło :)

I ♥ Fashion pisze...

Świetnie wyglądasz, nie mój styl, ale Tobie to jak najbardziej pasuje! :)

Kaaangur pisze...

Pierwsza myśl Lady Gaga :D
Naprawdę świetna stylizacja <3
i genialne buty ^^

by happy pisze...

świetna jest ta kitka :)

natsUu pisze...

Co do kolczyków, dziękuję za miły komentarz ;) Może chciałabyś takie kolczyki ; dd Chętnie sprzedam! ;p Chciałam Ci pogratulować 2 miejsca w Modzie Polskiej w DDTVN. Oglądałam ten odcinek:) Pamiętam to zdjęcie :) Dla mnie powinnaś zająć 1 miejsce! :) Pozdrawiam ;) i dodaje do mojej listy ulubionych blogów;) Będę tu zaglądać ...

Zuzia 7 pisze...

Dziękuję za radę, bardzo pomogła ;)
Jejku, jesteś fantastyczna! ;D Wszystko genialne, uwielbiam Cię.
Pozdrawiam.

hopee pisze...

ej świetna ta bluzkaa <3 !
od dawna takiej szukam ;/
ślicznie wyglądasz !

~~Lila~~ pisze...

bardzo fajny masz styl :) super okulary

Agata Tkaczyk pisze...

Jesteś piękna jako całokształt. Masz świetny styl
a te okulary.. ach ! cudo !

dzolina1 pisze...

Wow! Tez kocham czern jak zaden inny kolor! Buty sa cudowne,tak bardzo na nie choruje,ale boje sie,ze 40 bedzie wygladac jak kajak :/
Pozdrawiam!!!!!

Pearly Girl pisze...

Zdjęcia są przepiękne! Bardzo podoba mi się połączenie tej świetnej koszuli ze spódnicą. Dziękuje za miły komentarz, może obserwujemy? ;)

pam pisze...

obejrzałam kilka poprzednich postów i stwierdzam że masz przeboski styl ! :)
na pierwszy rzut oka na tych zdjęciach wyglądasz z twarzy jak Lady Gaga to chyba dzięki tym okularom :P

powerpinkyx pisze...

Uwielbiam te koszulki! Sama bym taką chciała, ale nigdzie ich nie widziałam (poza innymi ludźmi ;p)

Letasha pisze...

I tak nikt nie ma przy Tobie szans! :)

gabusiek pisze...

śliczne buty i okulary <3 ;)) Twój styl każdego razu mnie zaskakuje co raz to bardziej pozytywnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na newsa.

jas pisze...

thanks for your sweet comment on my blog! come visit again soon!

http://forallthatjas.blogspot.com/

ollart pisze...

Dziękuje za komentarz, broszka jest na sprzedaż jeśli Panią to interesuje, dane kontaktowe na moim blogu. Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny;)

dzulietphotography pisze...

swietny zestaw , ! ;)

Jennifer pisze...

love your glasses! and is that a leeds uni tshirt? amazing x

Gina pisze...

dziękuje za troskę. ja mam niski wzrost, nie wiem, czy sugerowałaś się niską wagą (53kg), ale w każdym razie powiadamiam :) dziękuję serdecznie za komentarz :) pozdrawiam

Gina pisze...

okulary świetnie oddają klimat tej stylizacji. lubię czerń. jedyne, co mi się nie podoba to ten ogon futrzany przy torebce. nigdy nie będę w stanie zrozumieć tego trendu, ale w końcu każdy ma inne upodobania, co nie? ;)

BattleGnomes pisze...

Hey, these photos are great! I adore your style, you look amazing in these pieces :)

I'm following you now, follow back? :D

http://www.autumnalfever.blogspot.com/

Lemurrrr pisze...

Genialne!
Boże jak bardzo chciałabym takie buty! A jeszcze bardziej móc w nich chodzić!

Dodaję do ulubionych :)

Noémie pisze...

Great outfit! Love the black outfit with the red lipstick!
http://blackfashionbird.blogspot.com

Kiciowata pisze...

A dziękuję dziękuję.. miło się czyta coś takiego ;)

Set jest świetny ;) Koszulka i buty mega ;)

lapetiteblonde pisze...

great look!love your skirt!!
kisses and have a nice day=)

Karola pisze...

Odważny i nietypowy zestaw. Lubię takie ;).

Gabi pisze...

love your look, so cool.
black is a great color, never fails.
thanks for your comment.
bye!

M. pisze...

oh my god, the best look ever!
i'm you new follower, babe ♥

ebuu pisze...

Love your outfit. It is not style which i wear but you look amazing!

cybuszkova pisze...

jesteś genialna, dodaje do ulubionych i musze znaleźć czas żeby przejrzeć archiwum :)) pozdrawiam!

Anna pisze...

jak tylko zobaczyłam te zdjęcia pomyślałam: you're unbelievable!!
Świetnie! Pozdrawiam

http://my-casual-day.blogspot.com/

Wasabi pisze...

Świetnie wyglądasz :) Stylizacja bardzo mi się podoba
Pozdrawiam

lisa signorini pisze...

wow! love this post!
visit my blog and if u want we can follow each other!
have a wonderful day!

www.thecurlylady.blogspot.com

Marta Miklewska pisze...

wygladasz zajebscie!!!! masz prezencje jak trzaaa! <3

ಮಗ್ಡಾಲೀನಾ pisze...

bardzo dziękuje, mimo wszystko są to słowa wsparcia, a ze względu na moją naturę ciężko mi się przekonać do słuszności tego, dziękuje :)

Co do zdjęcia to fantastyczna stylizacja. Tak jak na tym zdjęciu, dużo rzeczy z mojej szafie pochodzi ostatnio z sh :) To moje małe perełki, przez które ledwo domknęła szafę, ale się udało! :)

Spódnica i buty są świetne!

Dodaję do obserwowanych i życzę miłej nocy. :) A na zdjęcia umóiwona jestem na jutro, mam nadzieję, że uda mi się dodać je przed wyjazdem i od powrotu życie blogowe ruszy pełną parą :)

Trzymaj się!

Jus i Mag pisze...

odważne zestawienie jak dla mnie ale bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam Mag

Jaime @ La vie...J'aime pisze...

cool look! love the tshirt.

ThatIsMe pisze...

super! czarno, ale nie nudno :)!

Sarah pisze...

You look super gorgeous - I love your top and your lipstick colour.

Sarah
xo

www.almostdelightful.com

weak-point pisze...

Ciekawa stylizacja. To niewiarygodne ile świetnych ciuchów można zdobyć w sh, no ale oczywiście nie w moim... Jak buty, wygodne? Zastanawiam się je kupić.

Bad Joan pisze...

Love this edgy look! That skirt is fabulous!

GTBB,
http://badjoan.blogspot.com
http://cookingjoan.blogspot.com

morena pisze...

Dziękuję bardzo.
Interesujący blog.;)

DariaKamińska pisze...

wszystko świetne, naprawdę zazdroszczę spódnicy :)

Spirale Rouge pisze...

Hello,
You just posted a comment on my blog so I come to see yours!! I like your style (I love the black colour) and your pictures are great.
.
http://spirale-rouge.blogspot.com/
..

BobbieAustin27 pisze...

love this look!
the skirt is too cute
thanks for the comment :)
love your blog, now following

http://bobbieaustinscloset.com/

those dreadful children pisze...

wow, you are one badass mother fucker, i like the look.

febriani djunaedi pisze...

thanks for your comment :) love your stylehttp://cherrylemonadee.blogspot.com/

denzee pisze...

ślicznie! Oddawaj koszulkę :)

GoNcha GoNcha pisze...

wow. loved your outfit. i believe the power of black in fashion. black is such a bold and great color. I am new to your blog. and already loved it!

Malwina pisze...

Buty i spódnica świetne! Nie mogę uwierzyć, że torebka sh!

Vedette pisze...

Podoba mi się! Bardzo mój styl :)

By Sara Romero pisze...

Very cool photos, love the little tail on your purse, all in all super edgy.

xoxo
FAKE EMPIRE
www.shopfake.com

Melanie pisze...

thank you very much :) you blog is nice, too :))

Martusia ;-) pisze...

ciekawy outfit! ;) ta spódniczka i buty są super ;)

santhi pisze...

Rewelacja:)

dzięki za komentarz:) i dodaję do obserwowanych bez dwóch zdań:)

http://santhanaz.blogspot.com/

libby pisze...

thanks so much for the comment on my blog! love your blog! i'm following now, hope you will follow back!

style-extraordinaire.com

kii pisze...

Super stylizacja i blog również ! :] :p


Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

http://kii-life.blogspot.com/
http://rubbiv-style.blogspot.com/

ML pisze...

It's great outfit, I especially love your make up & glasses. So stylish! =)
Thanks for your comment,
Have a spectacular day,

xoxo
http://marinnelle.blogspot.com/

Kareczka14 pisze...

Prześwietnie!

Chilly Chick pisze...

such an amazing look!! the skirt is great. I am in love with your style and blogging
follow you, follow me back?
http://chillychickblog.blogspot.com/

ALEKSANDRA pisze...

jesteś wspaniała, bardzo cieszę się, że w Polsce mamy niebanalnie ubranych ludzi, obserwuję i postaram się zapamiętać :)

utkaaa pisze...

spódnica świetna :)
zapraszam do mnie :)

Andziksen pisze...

dodałam do obserwowanych :)
boże,jaką śliczną masz bluzkę i buty genialne :) cały zestaw jest fajny,zapraszam do mnie .

Charlottka pisze...

Genialny jest ten zestaw i az trudno uwierzyć że bazą są rzeczy z sh:o
Uwielbiam łączenia różnych styli i u Ciebie to jest...plisowana spódnica, mocne buty i rockowy t-shirt...LOVE IT!<3

cecylia.com pisze...

you look absolutely amazing- great pleated skirt! Love your 'don't care' attitude, so cool! What camera do you use? Great photos!
Come follow my blog darling! xx
http://cecylia.com

.sabo skirt. pisze...

Cute outfit! The pleated skirt is so lovely and it looked good with your black tees. We love your rocker chic look!:)

Much love from the SABO SKIRT girls!
SHOP: http://www.saboskirt.com
BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

Wida pisze...

All black is definitely chic.

Wida
Missing Amsie Blog

MODE MOI SELL pisze...

jestem zachwycona każdym elementem tej stylizacji :) czerń pasuje do Ciebie idealnie, super wyglądasz..
obserwuję.. mam nadzieję, że i Ty zechcesz obserwować mnie. zapraszam!

nastolatki-blog.com pisze...

TWOJE WŁOSY SĄ ŁAMLIWE I BARDZO WOLNO ROSNĄ??

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA W KTÓRYM NOTKA JEST O PIELĘGNACJI WŁOSÓW I ICH SZYBSZYM POROŚCIE

http://nastolatkicom.blogspot.com/
http://nastolatkicom.blogspot.com/

http://nastolatkicom.blogspot.com/

http://nastolatkicom.blogspot.com/

http://nastolatkicom.blogspot.com/

http://nastolatkicom.blogspot.com/

MILE WIDZIANE KOMENTARZE!!!!!!!!!!!!!!!!

zwierzaki1504 pisze...

Cudowna stylizacja ♥ Rzeczywiście buty są świetne :)
Zapraszam do mnie
http://everyday-with-me.blogspot.com/

nastolatki-blog.com pisze...

TWOJE WŁOSY SĄ ŁAMLIWE I BARDZO WOLNO ROSNĄ??

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA W KTÓRYM NOTKA JEST O PIELĘGNACJI WŁOSÓW I ICH SZYBSZYM POROŚCIE

http://nastolatkicom.blogspot.com/
http://nastolatkicom.blogspot.com/

http://nastolatkicom.blogspot.com/

http://nastolatkicom.blogspot.com/

http://nastolatkicom.blogspot.com/

http://nastolatkicom.blogspot.com/

MILE WIDZIANE KOMENTARZE!!!!!!!!!!!!!!!!

ensepeunse pisze...

orzesz Ty kurrr*** taka bluzka i takie buty w SH ?!?!?!

Charm and Cherry pisze...

mega mega mega super !!!
zapraszam do siebie

Lucky Loser pisze...

Rewelacyjny look!
----------------------------
Zapraszam:
luckyloserclothes.blogspot.com

Love Sushi and Fashion pisze...

Great outfit! I love it! <3<3

fashioneggpplant pisze...

love your style dear! :)

join my Paisley Clothing giveaway! WIN shoes, bag and chocolates!!!

http://fashioneggplant.blogspot.com

Mereo pisze...

Zachwycające zestawy i zdjęcia. Uwielbiam takie klimaty :)
pozdrawiam, Mereo


http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/

Lilu pisze...

marze o takiej bluzce!!

Aśa :) pisze...

Jak dla mnie wyglądasz rockowo :)))

secretnight pisze...

Dziękuję, niezwykle mi miło :)
Prowadzisz fantastycznego bloga, zestawy są znakomite, pozdrawiam cieplutko! ;*

marama pisze...

Great outfit =)

http://maramasplace.blogspot.com/

Coury Combs pisze...

Super cool!

denzee pisze...

Jeżeli lubisz motyw flagi amerykańskiej i chciałabyś mieć niespotykaną bokserkę- zajrzyj :)
bardzo tu CIEKAWIE! :)
pozdrawiam, denzee.blogspot.com

denzee pisze...

24pln + koszt przesyłki :) Uważam, że to nie dużo za bluzkę denim z PRIMARKA. Sama mam ją i jest ona moją ulubioną :)

Maria J - Paqui pisze...

You look amazing!!!!
Kisses.

Gemeladas

morena pisze...

Czekam na nowy post ;)

miamanson pisze...

love all the whole outfit here ;)

kaateerinaa pisze...

Koszulka i buty są świetne :)

Kasia pisze...

Ekstra koszulka. P.S. Zostałaś otagowana. Info na moim blogu:)

enamour pisze...

o kurcze! ciekawie! chociaż zupełnie nie mój styl :)

Zapraszam częściej do siebie, będzie mi bardzo miło! :)
obserwuję.

Janett. pisze...

Cudoooowne masz te buty <333
piękne zdjęcia,
pozdrawiam ;*

karla226 pisze...

powiem krótko- świetnie!

Bagatelka pisze...

a ja zakochałam się w Twoich okularach!!<3
a co do butów to najbardziej podobają mi się te niebieskie,czarne oczywiście też:P

zapraszam do mnie,u mnie parę informacji w którym biorę udział i liczę na Twój głos!:)
Zapraszam!

Patrycja pisze...

mega! napatrzyć sie nie mogę ! ;))

Martynella pisze...

Świetnie wyglądasz:)

Bonnit-S pisze...

thank you so much for your coment, your look is so hot and awesome :)

i´m fall in love with this shoes :)

S. pisze...

super! i love your sunglasses, fits you really good !

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!