poniedziałek, października 24, 2011

a song that no one sings

Po pierwsze chciałam Was bardzo zaprosić na mój funpage na Facebook'u :) W końcu i ja się zdecydowałam na jego założenie :)

Po drugie chciałabym Wam dzisiaj zareklamować sklep internetowy z którym mam przyjemność aktualnie współpracować :) A mianowicie jest to  Soie.pl . Zasługuje on na uwagę ponieważ można znaleźć w nim wiele rzeczy robionych ręcznie a także rzeczy w stylu retro. Mnie osobiście najbardziej przypadły do gustu grunge'owe czapki, na które ostatnimi czasy nieustannie poluję :)

Jedną z czapek, którą otrzymałam właśnie od Soie.pl przedstawiam Wam w mojej dzisiejszej stylizacji. Połączyłam białą koszulę, jeansową kamizelkę, czarne spodenki oraz różową czapę. Do tego koturny w panterkę i czarna torebka. Zobaczcie efekt :)






















czapka - http://soie.pl/
kamizelka - sh
koszula - Cubus
spodenki - sh
okulary - Cubus
torebka - sh

113 komentarzy:

lubięczerń pisze...

świetnie! bardzo mi się podoba naszyjnik, ale na każdym zdjęcia masz zamknięte oczy i to nie tylko w tym poście :P:P

Disturbed Style pisze...

do lubięczerń: Mam otwarte oczy. Tylko, że patrzę się w dół i dlatego to tak wygląda :D To chyba już z przyzwyczajenia :) Robię to po prostu automatycznie :) Ale postaram się to zmienić :D

menina elegante pisze...

I just love that hugeeeeeeee cross!! :) x

Rouquin Monde pisze...

Ile ja razy przechodzę tym miejscem :) Ciekawe czy nasza droga ciucholandów jest taka sama ;).

.mejdinka. :) pisze...

świetny zestaw ! bardzo mi się podoba ta nietypowość w nim ;P

JadziulQa pisze...

świetne zdjęcia ! ;)

Ejbii pisze...

super stylizacja

famfaramfam pisze...

;o doskonałość doskonałości! Zachwyca, zaskakuje, wywołuje podziw! Tu nie trzeba słów, zestaw sam się broni :)

CottonCandyINK pisze...

lovely outfit, great photos! i really love the heels!

Monday to Friday pisze...

AMAZING!! love your blog!


xoxo

Preziosa pisze...

Great look dear!

HeyDahye pisze...

I always love your outfits. The hat and the shoes are amazing!!

http://heydahye.blogspot.com/

Miriam Stella pisze...

oh! what nice this post!
Have you seen my new post outfit? I have also a beautiful giveaway post, of accessories, with no limit price!
came to me! i wait for you! follow me ;-)
kiss kiss
Miriamstella ( from Italy)
http://isfashionmypassion.blogspot.com

chocolatewithchilli pisze...

Cudowna kamizelka! I te buty. Kocham Twoje zdjęcia!

Zajęczak pisze...

Na luzie, swobodnie i fajny akcent w postaci różu. Jesteś bardzo kreatywną osobą.
To, co wykorzystałaś w tej stylizacji, jest - uważam - niełatwym zestawem, ale Ty poradziłaś sobie super.

Ożkurde. Fak. Jak można mieć tak wspaniałe nogi?!

A, i jeszcze jedno. Podoba mi się, że piszesz bloga czcionką Courier. Prostą, surową, z charakterem :)

Jest dobrze, tak trzymaj.

Margarida pisze...

I love the look sweety!

http://silky-eye.blogspot.com/

weasel pisze...

Świetny zestaw, nic bym nie zmieniła

Gabi pisze...

love your outfit.your shoes are amazing.
bye!

Dylana Suarez pisze...

Awesome outfit! I love your style!

xoxo,

colormenana.blogspot.com

Rachel {Da Paura ♥} pisze...

Hello beauty! I love your style! These shoes are amazing!!

xx
Rachel

M. pisze...

oh my gooooooood i love yoooou

Klaudina pisze...

O kurczaki ;) wchodząc na Twojego bloga, myślałam że to kolejny SUPER TRENDY EXTRA blog z outfitami typu wszystko co najmodniejsze na ten czas. Pewnie wiesz o czym mówię. Oklepane kolory, buty, dodatki. A tu proszę jakie zaskoczenie! Rzeczywiście możesz być czyjąś inspiracją. Świetne, oryginalne, wyzywające połączenia. ;)
Obserwuję!

aleXandra pisze...

świetny zestaw :)) Przejrzałam wcześniejsze, wszystkie na 5+ :) Masz świetny styl i gust ;-)

Pozdrawiam,
www.karmellove.blogspot.com

Superblondeep pisze...

you look very cool with this outfit darling :) xoxo

Darioszka pisze...

Zestaw świetny,ale zimny :P

Nicol T. pisze...

girl you are so WOW!!


www.fashiontnt.com

Ceciliaefendy pisze...

Aww, thanks for the sweet comment ;)
Great blog too!!
Would great if we could follow each other :)

Valerie pisze...

Love your style!! Would totally rock this outfit. :) Thanks for visiting my blog. Following you. xx

forshoeswefall. blogspot.com

Gaby de Modacapital pisze...

amazing look!! Love your shoes!

miikax3 pisze...

koooosmos <3

Summer-Raye pisze...

OBSESSED WITH YOUR SHOES!

Summer-Raye

Emancypowana pisze...

Genialnie ;) Pozdrawiam

MaryŚś pisze...

Świetnie wyglądas !
Nic nie pasuje do siebie, to dodaje uroku !

Madeleine pisze...

Ciekawa stylizacja. Przypadła mi do gustu Twoja czapka.;)
Gratuluje db i pozdrawiam ;)

Ewelina pisze...

masz świetny styl bardzo mi się podoba ! :)

Jey's Faith pisze...

świetnie wyglądasz!:)

Secret garden pisze...

Świetne fotki, fajna koszula, genialne koturny;p

Sylwia pisze...

dzięki za komentarz :) ale moja stylizacja to nic przy Twojej! Jest genialna! Uwielbiam takie kamizelki! sama posiadam podobną i najchętniej założyłabym ją do wszystkiego! Świetnie wyglądasz!!! wow wow wow ;)

Biser Sable pisze...

shoes!<3<3<3<3

savin pisze...

fajne połączenie, czapka super ... szkoda ,że na moją głowę nic nie pasuje i nie do twarzy mi w czapkach :(



Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga ;)
Pozdrawiam Savin

Czarna pisze...

Świetnie wyglądasz, mimo tej burzy kolorów. ;)
Zapraszam na: http://mojmalyswiatmody.blogspot.com/

Adrianna pisze...

Niesamowite zdjęcia i stylizacja!

malgo88 pisze...

napraawde świetny styl :D:*

majta. pisze...

` o podoba mi się . że ci nie było zimno. brr.. :)
fajna czapka. zapraszam do mnie. :*

wildloove pisze...

godny podziwu,godny. pozdrawiam także i zapraszam do siebie częściej. buziak ! ;)

utkaaa pisze...

ale Ci fajnie w czapce :) fajnie paasuje do Twojego koloru włosów :D
zapraszam do mnie :)

wysoka-bloggerka pisze...

Wow, okulary mają moc! Stylizacja z charakterem, pytanie czy nie będzie Ci za zimno ;) Też lubię zestawy z szortami, ale bez legginsów teraz na dwór nie wychodzę :D

Cieszę się, że zdjęcia Ci się spodobały ;))

Memorable pisze...

cudowne są te buty :) też jestem ich posiadaczką :) secik bardzo fajny, wszytsko świetnie ze sobą zgrane i rewelacyjne zdjęcia!!!

catwalk criminal pisze...

awesome pictures! ♥ you're style is so different and i love it

Sofie pisze...

you look lovely <3
do you want to follow each other maybe?
let me know :)
YOUR PRINCESS IS IN ANOTHER CASTLE

setare pisze...

jak ja Cię lubię ;)) kolejny raz podobasz mi się totalnie! gratuluję ;)

Sylwia pisze...

Dziękuje;)
Dodaje twojego bloga do obserwowanych, poniewaz jestem zachwycona Tobą ! Twoje stylizacje sa genialne ! Jestes boska! ;) Jesli Tobie sie spodobał chodź troche moj blog to rowniez zapraszam do obserwowania:) Czekam na kolejny wpis;)

Sylwia pisze...

Widze , ze nie masz tej opcji wiec 'lubie' na fb

gr.louiee pisze...

jest tak że sama w życiu bym się tak nie ubrała (bo bym na to nie wpadła i bym się bała) ale na Tobie wszystko tak bardzo mi się podoba! :)

BeeBlow pisze...

Cuuuuudne!
www.lookbook-of-my-liufe.blogspot.com

k f e d l a n d pisze...

love the beanie in your pictures. The colour is fantastic! x

Lenny Lemonade pisze...

No i świetny efekt końcowy!
Chcę taką czapę ;)

lennylemonade1.blogspot.com

bastamb pisze...

Bardzo ładnie Ci w tej czapce, świetna całość...pozdrawiam...

VIVA.V pisze...

Love your gorgeous outfit esp. your distressed shorts and those leopard print boots : )

Urban art + street fashion addict:
C.ULT FRIDAY.

Raquel T.G. pisze...

Those booties are absolutely insane! so so gorgeous!! love them :)
xx

shoelazzo pisze...

Thanx for stopping by :) You're blog is great, awesome pics and outfits.Glad to discover it. I certainly follow!

Nora pisze...

hey
thx so much :*

I lov eur blog, & ur outfits :))

I follow u, hope u follow me back?!

xoxo

The Fancy Box pisze...

I loooove your boots! :)


Xxx, Inès.

la suite pisze...

Unas fotos geniales

Besotes suiteros

sh-girl pisze...

Aj widzę, że też lubisz szmateksy! Popieram!:) Dziś widziałam ten zestaw na fb i jest super! Te koturny w panterkę świetnie pasują do tego zestawu:)
Dzięki za miły komentarz u mnie:)

Jennifer pisze...

love this outfit. the pop of pink is brilliant x

OhmyBijou pisze...

Beautiful outfit , I like your photography :)

Maycie After Five pisze...

How cute! Love the pink beanie.

Ewelina pisze...

Wyglądasz fenomenalnie !
Zawsze chciałam się tak ubrać tylko nie potrafię się przełamać : )
dziękuje :*
pozdrawiam.

Inside the B world pisze...

very stylish girl! you look fabulous!

www.insidethebworld.blogspot.com

enamour pisze...

O kurcze, nie wiem co powiedzieć!
Masz taki zaskakujący styl :)

Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :)

Fashionista pisze...

Po raz kolejny - jestem zachwycona! Każdy element Twojej stylizacji jest według mnie przemyślany i całość wygląda naprawdę dobrze. Chyba zauważam Bielsko w tle.. :)
Jeżeli znajdziesz chwilkę - ponownie zapraszam do siebie. Jestem ciekawa Twojej opinii.
xoxo
Fashionista

nik pisze...

Super zestaw. I genialne tło. Idealnie pasuje do Twojej stylizacji!

Marella pisze...

Amazing outfit dear!

Silvertigo pisze...

So cool outfit, I love your hat, and those shoes are just adorable! <3 xoxo

Kinga pisze...

Genialne buty. < 3

Pozdrawiam i zapraszam. :)

Carmen pisze...

love your style u look amazing

pls look also at my blog and become a friend if u like :)

XO, Carmen
www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

Midori612 pisze...

Bardzo dziękuję :)
Świetne zdjęcia i bardzo klimatyczne stylizacje :) buty są boskie :)
Pozdrawiam :)

decimal shoes pisze...

love the shoes :D
I definitely will following you if you follow me :D
Decimal Shoes

tonchocolat pisze...

Dziękuję pięknie ; )

Ty wyglądasz cudownie, uwielbiam taki styl.

katarzyna93 pisze...

Świetny outfit :))
Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta
:))

Perełciaa! pisze...

Powiem ci krótko : zaje***** się ubierasz ;**
Dzięki za kom ;]
dodałam się do obser. liczę na to samo;]
Pozdrawiamy i zapraszamy do nas;]

euphory girl pisze...

bardzo oryginalnie wyglądasz ;) w butach się zakochałam <3

fashiournalist pisze...

nadal nie mogę wyleczyć się z miłości do tych butów!

fashiournalist.blogspot.com

Michelle Goldie pisze...

Cool photos, love your outfit!

http://goldielondon.blogspot.com/2011/10/something-spooky.html

vintageshe pisze...

czapka bardzo tu pasuje :) i kamizelka jest świetna mam podobną tylko jasną :) świetna ta stylizacja ! pozdrawiammm również !

Helena pisze...

Amazing outfit!
I love your blog!!!

XOXO
http://foreverfashion-2011.blogspot.com/

Aga pisze...

swietna czapa ! :)) ale masz zgrabniutkie nogi!

ThimbleLady pisze...

intrygująco i z pazurem

Gorgeous Clara pisze...

thanks a lot! great pics! I looove the shoes!

Lyosha pisze...

very nice and fun outfit!
great pics

Lyosha
Inside and Outside Blog

MissFugglly pisze...

jesteś genialna, Twój blog mogę oglądać i czytać godzinami!!:))) Kocham Twoj styl!:)

morena pisze...

Fajny efekt :)

gwasyneidr pisze...

świetne buty!!
zapraszam

blondehaus pisze...

There is no way that this outfit could get any better. I love the edgy vibe. Awesome post!

MIRIAM pisze...

Woooowwww...so cool!!!! I like your style and compliments for your blog! :-) Ahahahhaahh...I like your expensive and new coat! :-) Nice blog! Maybe you’ll have time to visit my blog :)

Kisses,
Miriam
Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

K. pisze...

tyle tego wszystkiego a efekt niesamowity! wyglądasz świetnie;)

Jeannette B. pisze...

love your blog, your outfits are....awesome!!
I have a fashion blog too,I would be very happy if you became my followers, and i would become your followers too... let me know:) xx

Julia pisze...

świetny zestaw :)

Alina pisze...

Great look,hon!Love the pink beanie!

Agata pisze...

bosko:D

Adeline Yang pisze...

love how the glasses fit you and also your necklace <3

Sara pisze...

ahh! everything about this photo shoot is just so amazing! i love your outfit! and your shoes are wonderful! the background goes so well with your outfit! :)

http://sarassweetstyle.blogspot.com/

fhenny pisze...

what an awesome outfit!!

xoxo
style frontier

Annabell pisze...

Świetna sesja ! Zapraszam do mnie :)

Bang and Buck pisze...

you have amazing style!

xo

Bang & Buck

Andzia pisze...

zajebista torebka i krzyż, gdzie go kupiłaś?

ediot pisze...

great outfit! i love your hat.what a lovely color
thanks for stopping by me, you have a very nice blog
x

Kimberly pisze...

great outfit love the pop of color and animal print! love it!

http://kc-citystyle.blogspot.com/

C & M pisze...

your style is so aamzing!! :)
http://spliffedcookies.blogspot.com/

Mrs.Johanna Fashion pisze...

Uwielbiam Twojego bloga :)

ja dopiero zaczynam

http://mrsjohannahelenfashion.blogspot.com

Pozdrawiam

widelec92 pisze...

Wow dziękuje !!
Wyglądasz zabójczo i kocham twoją czapę ;p

Soph. pisze...

I love this whole outfit and how u've put it together! Thanks for your comment on my blog. Want to follow each other?

Xox Soph.

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!