sobota, marca 10, 2012

boho necklace




Buszując ostatnio po szmateksach natrafiłam na (idealną jak dla mnie) ażurową bluzkę :) Ma świetny kolor i fason. Myślę, że będzie się świetnie komponowała zarówno z krótkimi spódniczkami, legginsami, jak i przeróżnymi szortami.

In the end I found the perfect openwork blouse :) The blouse has a great colour. It will fit different shorts and leggings






Czarny naszyjnik w stylu boho pochodzi ze sklepu www.josign.se . Pokochałam go w momencie :)

Black necklace in the style boho comes from the www.josign.se shop. I fell in love with him in the moment:)





Dzisiaj połączyłam ze sobą wyżej opisywaną ażurową bluzkę i czarną, krótką spódniczkę. Nie mogło zabraknąć ukochanych Litów, okularów i uwielbianego kapelusza :)

Today's outfit consist of openwork blouse and black, short skirt, my favourite shoes, glasses and hat :)







hat - H&M
blouse - second hand
skirt - H&M
necklace - www.josign.se
glasses - Cubus
bag - New Yorker




50 komentarzy:

J. pisze...

Wyglądasz świetnie:) Faktycznie ta bluzeczka jest bardzo uniwersalne, ale zarazem oryginalna;) A naszyjnik przepiękny:)

Pozdrawiam:)

BandK pisze...

I love your style :)

diariees pisze...

uwielbiam Twoje stylizacje ♥!

pATolka_dot pisze...

super outficik. + hype ;))

buzi buzi

moshion - monika fashion pisze...

<3.<3 ! - nic wiecej nie napisze : )

Bandur pisze...

Prześliczne buty. Zapraszam na mojego nowego bloga: http://bandur-freestuff.blogspot.com/

Isabell pisze...

cudne :D

Allexandra K. pisze...

wyglądasz fenomenalnie !!

pannaem pisze...

idealna całość :)

Alina pisze...

Great look!Very cool!

Maja pisze...

boho cool look, love it! :) xx

Mauurel pisze...

Wspaniałe połączenie ! :)

DAREL pisze...

uwielbiam takie ażurowe bluzeczki i sweterki, sama mam kilka i jestem z nich zadowolona!:P
Świetne połączenie:)

Irena D world pisze...

Love your looks
hello from UK

http://irenadworld.blogspot.com/

Nana pisze...

Really nice style! : D I love the shoes!

Dymka pisze...

dawno mnie u ciebie nie bylo ale nic sie nie zmienilo dalej masz styl i jestes sexowna ;D

MEGA-FASHIONNN ! pisze...

jak zawsze rewelacja;)

malinka pisze...

Fajne w sh można znaleść rzeczy , też kiedyś często chodziłam i znajdowałam perełki, ale teraz niestety nie mam czasu ;(, bluzeczka jest świetna a połączyłaś wszystko rewelacyjnie!!!
pozdrawiam :)

by ola pisze...

bardzo fajny zestaw :)

▲Tyna pisze...

gorgeous necklace! the whole look is gorgeous:))

check out please: tynasjotter.blogspot.com

MikalaFashion by Kalina pisze...

wyglądasz genialnie kochana!

worldwidedancer pisze...

Nice Post! And a really cute Blog!
Take a look at my site :)
Greets, Laura.

S. Lopez pisze...

Love this outfit, you look gorgeous!

http://fashionnfairytale.blogspot.com/

xoxo

Darioszka pisze...

Lubię azurkowe rzeczy ;)

katarzyna93 pisze...

Okulary i bluzka są świetnie ;>

Cammy pisze...

<3

Anna pisze...

Biżuteria jak dla mnie idealna :)

http://przekraczajac-horyzonty.blogspot.com/

PaulaFashion pisze...

świetny look <3

ŻuŻu pisze...

najbardziej w tym zestawie podobają mi się dodatki:) biżuteria i torebka fantastycznie tu pasują:) super!

famfaramfam pisze...

zabiłaś mnie! Nie dość, że wisiorek to jeszcze IDEALNA bluzka..i to z sh ;( aaaa, a jest taka kapitalna! I biżuteria cała i okulary niach <3

Sara S. pisze...

bosko!

KeyKey pisze...

love that!

MadameBijou pisze...

świetnie świetnie i jeszcze raz świetnie! uwielbiam taki styl :)

powerpinkyx pisze...

Ładna bluzeczka :)

Daria pisze...

świetny strój :)

Cade pisze...

Wyglądasz prześlicznie a w naszyjniku i ja sie zakochałam <3

Bordowe Szpilki pisze...

Świetny naszyjnik:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

el_martina pisze...

piekne zdjecia a Ty cudownie wygladasz!

Marta XOXO pisze...

jesteś genialna.

G. pisze...

Też uwielbiam ażurowe bluzki, wyglądasz świetnie i super dodatki :)

berry pisze...

wszystko świetnee <3

obserwuję :*

Kaśq. pisze...

oczywiscie ze przepieknie :DD!

sarahthestylescout pisze...

love the necklace!

Klaudia pisze...

no no, ładny outflit ;)!

Paperstars pisze...

Love your glasses!!

www.starsbypaper.blogspot.com

Yuki Lusiana Eka pisze...

love your tights so muchhh, such inspiring

love.love
bellionducky.blogspot.com

Lalla Cola pisze...

I've been dying to some shoes like that!

http://camousse0.blogspot.com/

utkaaa pisze...

torebka świetna :) i bluzka też :)
Pozdrawiam Julka :)

Antonia-Ivana pisze...

cool bag!

www.antoniaivana.blogspot.com

Joana Sá pisze...

Great again!! I really love your style! I'm following dear

Kiss kiss.*Jo
http://joandcompanystyle.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!