poniedziałek, maja 14, 2012

neon shirt




Neonowa koszula jest nowością w mojej szafie. Tak samo jak panterkowa torebka. Aktualnie jest ona numerem jeden :)

Neon shirt and leopard bag is novelty in my closet. The bag actually is my number one :)








Nie są to jedyne nowe rzeczy, w które się zaopatrzyłam. W najbliższym czasie będziecie mogli oglądać mnie w troszkę odmienionej wersji :) A dokładniej mówiąc dostałam jakiegoś ataku kolorów (co z resztą widać w dzisiejszej stylizacji) :D Postanowiłam ożywić moje stylizacje :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieje, że Wam się spodoba :) 

These aren't only things which I bought. In the near future you will can watch me in a little changed version :) More precisely saying - I got the attack of colours (You can already see it in today's outfit) :D I hope that you will like it :)







shirt - New Yorker
bracelets - H&M, ROMANTICA




74 komentarze:

nata pisze...

świetnie wyglądasz! koszule zakupiłam taką różową, niestety neonowych u mnie w mieście nie bylo ;/ zazdroszcze!

vio pisze...

wow wow wow!
you look so pretty!

// take a look: *MICROPHONEHEART.

Smile. You are in Paradise! pisze...

Świetny kolor koszuli!

Ejbii pisze...

rewelacja! muszę zakupić tą koszulę! ;)

KaaWee pisze...

ta koszula z ny jest super, tylko martwi mnie ze juz ja widze na kolejnym blogu.

Mia pisze...

Amazing details :)


With love,Mia

santhi pisze...

chyba wszyscy dostajemy 'szału kolorów', nie mozna się oprzec skoro Nas zewszad tym zalewają:P jeszcze z Twojej ciemną oprawą, komponuja się te kolorki fantastycznie:)

http://santhanaz.blogspot.com/

Paula. pisze...

Dodatki świetne :) biżuteria i torebka!

agg pisze...

super!

Mju pisze...

Super colory!
zapraszam - www.mjumjufashion.blogspot.com

Cammy pisze...

Wow, wow!
koszula jest magiczna:)
Dawno temu kupowałaś??:)

PaulinaSz pisze...

Przecudowna koszula!

Modny Adres pisze...

I torebka, i koszula rewelacyjne:)

Sylwia Kruczek pisze...

Po prostu wymiatasz ;-) Widzę tu lekkie kolorystyczne inspiracje MG, fajnie, że intensywne kolory przyjmują się na polskich ulicach :-)

his_girl_friday pisze...

Those wedges are pretty amazing.

el_martina pisze...

koszula jest swietna!!!

Nosce te ipsum pisze...

So cool! ;)

ŻuŻu pisze...

koszula jest przepiękna! od jakiegoś czasu poluję na podobną, ale postawiłam sobie za cel znaleźć ją w sh, więc mam trudniej;p

Allison pisze...

Love that yellow top! Looks great with your mint sunnies!

:)
Allison
afashionfiles.blogspot.com

Second Head pisze...

Ślicznie! A skąd ta spódniczka? :)
second--head.blogspot.com

Anca pisze...

You look beautiful, lovely colours :D

http://www.101fashionstreet.com/

Stylebook pisze...

świetna biżuteria!

milana2078 pisze...

Super fantastic! Brava!





http://designer2078.blogspot.com/

inspiracjanadzis pisze...

Piękna torebka i okulary też bardzo mi się podobają !; )

Ceady pisze...

AMAZING!!! :)
U are so pretty

made-vogue pisze...

połączenie świetne! koszula naprawdę cudowna ;-)

03karina pisze...

Świetny kolor koszuli, pięknie wyglądasz ;D
Pozdrawiam

Myrules-myworld pisze...

I love this look! You're beautiful! *

Jasmina Berić pisze...

i love it!

Paulina pisze...

Świetna koszula! Marzy mi się coś neonowego <3

VogueEVA pisze...

Ja cię po prostu uwielbiam w takiej kolorystyce <3

Marina Ortiz Cortés pisze...

I like it, the skirt is so cute!


Moda Descomprimida

agnieszka pisze...

hehe moje zolciutke korale nawet by do tego pasowaly ;p
koszula jest rewelacyjna!

Maja pisze...

piękna koszula i torebka! <3

maki pisze...

cytrynka i miętka <3 to jest to!!!

BL4CKC0TT0NC4NDY pisze...

AWESOME ♥

http://bl4ckcottonc4ndy.blogspot.de/

Valentina pisze...

you look great! I adore this look :)

http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

Le blog de Soglam pisze...

Always too beautiful, i love neon for spring =) you're amazing

Dania pisze...

świetna stylizacja wpadnij do mnie :)

san-uhaaa pisze...

świetne połączenie i genialne dodatki :)

agness pisze...

Boska stylizacja :) doskonale w niej wyglądasz ;)

Yves pisze...

3 words: amazing, beautiful and perfect!!!

Adrian (ModeFriends) pisze...

Dobrze że chcesz ożywić swoje stylizacje kolorami. Ta ci wyszła bosko <3
http://modefriends.blogspot.com/

ZimnaHerbatka pisze...

Koszula jest piękna.
A torebka boska. Gdzieś już ją widziałam ostatnio.. ; >

- angellovely-things - pisze...

... gorgeous wedges!!!!
http://angellovely-things.blogspot.com

maua pisze...

swietna koszula !! wpadnij do mnie jak znajdziesz chwilke bedzie mi bardzo milo:)

www.illicitfashion.blogspot.com

Diary of Mia pisze...

you look amazing!!

www.diary-of-mia.blogspot.com

Uśmiech ! pisze...

Fajna spódnica i buty :)

Paula pisze...

pięknie ! :)

Little Black Dress pisze...

REWELACJA ! Świetna torebka, koszula, buty... Ech, po prostu jest super. ;)

Pozdrawiam ;*

Click 4 Chic pisze...

Amazing, love the bright colors on you :)


&& i'll steal ur bag, hehehe


kisses

Matea^^

Mary pisze...

You look so cool! I love this outfit - everything just works together so nicely xx

did pisze...

Super! Najlepsze są buty <3

Adolka pisze...

Śliczne buty i okulary <3

http://adolka.blogspot.com/

lifestylebysam pisze...

Wyglądasz bosko! Piękna spódniczka ;]

Natalia Klich pisze...

przecudna koszula! *.*

pisze...

spódniczka mi się podoba, lubię taki krój.

Marlena pisze...

i always love your outfits :) that shirt is so amazing and loud, and i like the fullness of your beige skirt. you look girly but edgy

lil_klodzik pisze...

łaaał genialny set :) super koszula :)

Zapraszam do mnie :)

www.klaudia-love-fashion.blogspot.com

The-Devil-Wears pisze...

wyglądasz obłędnie;))

Miryo pisze...

Strasznie podoba mi się ten zestaw. Piękna koszula. Sama poszukuję spódnicy w takim kolorze, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć.

p▲ddi pisze...

love it! xx

asd pisze...

Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

Jana pisze...

I love it!!

diariees pisze...

śliczna koszula i biżuteria :)

inês pisze...

What a nice combination, you look fantastic! ♥

Re pisze...

Amazing outfit!! xx

Welcome to visit my blog.
http://msofisticada.blogspot.co.uk/

GirlieBlogger@Beauty Fashion Blog Seattle pisze...

Neon and leopard look fantastic together. You just brightened up a gloomy day.

Mélanie pisze...

Fabulous !

madzia pisze...

biżu i buty są super :)

berry pisze...

mam identyczną torebkę i również ,jest moim numerem 1 ♥

kotylion pisze...

Pięknie! Szkoda, że ta koszula beznadziejnie na mnie leżała, bo bardzo mi się podoba!

Kate G. pisze...

najlepszy zestaw jaki widziałam ostatnimi czasy na blogach!!

Magdalena Marszalik pisze...

slicznie wygladasz:)
bardzo fajny kolor bluzki, pozytywny

www.magdalenamarszalik.pl

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!