wtorek, stycznia 15, 2013

Check shirt & nude coat




Zestaw na dziś to koszula w kratę połączona z krótkimi, jeansowymi szortami i beżowym płaszczem. Do tego jasne botki i czarny komin.

Today's outfit consist of check shirt, jeans shorts, nude coat and black scarf.









bag - Deichmann


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Over 100 pics FREE leggings, 5 winners picked daily 

Valid dates: 1.12.2013 - 2.6.2013 

The giveaway is only valid on Street Belle Facebook page! 

facebook.com/pages/Street-Belle-Fashion/430590370345649?sk=app_200328890006489 


All you have to do: 

1. Register on romwe.com: 

2. Leave the registered ROMWE account on Street Belle giveaway page 

facebook.com/pages/Street-Belle-Fashion/430590370345649 



The promotion text is: 
Romwe Winter’s Final Offer 
Up to 70% OFF 
Date: 1/16/2013 – 1/18/2013 
Only Three Days! HURRY! 
Link: romwe.com/manage_activity/winters_final_offer/

50 komentarzy:

JULIA pisze...

jak PIĘKNIE! te szorty z koszulą - mega :)

DaMish Style pisze...

świetna koszula!

Tynka (jaka-gwiazdka) pisze...

koszula cuuudo!

Märta pisze...

Your shoes are amazing!

santhi pisze...

! rewelacja !

http://santhanaz.blogspot.com

Joana pisze...

You look gorgeous x

pATolka_dot pisze...

super jak zawsze. torba najlepsza.

pozdrawiam
the spot

kamila290 pisze...

świetny płaszcz :)

Paula pisze...

świetna marynarka ! cudowny zestaw ! wszystko tak pięknie się komponuję :)

angelika pisze...

O Boże, ale masz piękną koszulę! ;o
Jestem zachwycona!

Pozdrawiam,
Angelika! :)

Polinefashion pisze...

przepiękna koszula i szorty, świetnie wyglądasz

xoxo

Bodil Huisman pisze...

Amazing look. Really love the blouse :)

LOVE BO,
PurePreciousPerfection.com

Magdalena pisze...

You look awesome!


Giveaway - $80 Msdressy Gift Voucher
http://teenfashioncorner.blogspot.com/2013/01/giveaway-80-msdressy-gift-voucher.html

Moda pisze...

Delizioso post !!! Kiss

petite robe noire pisze...

quite nice :)

LenaLona.blogspot.com pisze...

płaszczyk-doskonały:)
świetna stylizacja.

Bright like sun pisze...

Koszula i kolor paznokci świetne !

brightlikesun.blogspot.com

EM pisze...

spodenki i torebka super ;) zapraszamy do nas;)

Mirella Szymoniak - Fashion Blogger + Photographer pisze...

Koszula w kratę chyba nigdy nie wyjdzie z mody. I dobrze. Z beżem prezentuje się równie fantastycznie co z dżinsem lub czernią.

Paula MG pisze...

podoba mi się koszula w kratę :)

from CYRYL pisze...

piękna!

Iwona a cup of ideas pisze...

komin i koszula to mój typ :)

Domischh pisze...

cudowna koszula :)

Fashion Riddles pisze...

Wonderful pics!
I'm following U.
Will U do the same?
fashionriddles.com

Mariposa pisze...

wyglądasz cudownie ! ;)

Just Her Fashion pisze...

Świetnie wyglądasz <3

Sue pisze...

perfect!

I'm A Love Addict pisze...

You look amazing darling

ENTER>>>Dress and make-up goodies Giveaway<<<

magicswallow pisze...

ostatnio jestem zakochana w koszulach w czerwoną kratę (nawet leżę właśnie w takiej) więc zestaw bardzo mi pasuje ! świetny ! :)

Kaylyn pisze...

Gorgeous! Love the shoes of course.


Style Infatuation

Panna Ambrozja pisze...

Koszula idealna! ♥

Pauline Soglam pisze...

Love your shirt

Stylebook pisze...

lubię kratkę! fajne ją zestawiłaś z beżowym kolorem - dość odważnie! zapraszam do mnie :)

00alexandra00 pisze...

Heeeeej może mnie pamiętasz na starym blogu mnie odwiedzałaś :D zaczynam znowu pisać :) a twojzestaw cudny baaardzo do Ciebie pasuje :) pozdrawiam!

Inês Brito pisze...

Really nice and beautiful combination! :)

Kalina pisze...

płaszczyk - piękny!

Wiola Majewska pisze...

Hej :) a ja mam trochę inne pytanie, mianowicie bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów, farbujesz je sama(jeśli tak, to jaką farbą i jakim kolorem) czy u fryzjera?

Victoria V. pisze...

Świetny blog, spodobał mi się ;)
Obserwuję i zapraszam do mnie ;D

Handbagqueen pisze...

Awesome,love the look.
http://www.handbagmadness.com

SandM pisze...

Ślicznie wyglądasz!! :)
Genialne szorty i buty <3

MsMonella pisze...

koszulę uwielbiam! :)

Jitka Kratochvílová pisze...

Ahoj, moc ráda bych Tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování. Na blogu rozjíždím projekt 365... a nyní jsem zveřejnila i úplně mojí první proměnu (vlasy, kosmetika). Budu moc ráda, když se Ti u mě na blogu bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:) Přeji hezký den, JK :)

famfaramfam pisze...

podoba mi się połączenie kraty z beżem! ♥

Alice pisze...

Wiosnę przyniosłaś do tego zimowego krajobrazu ;D

JaMajka pisze...

Swietne polaczenie. Zestaw wydaje sie byc wygodny, a zarazem modny :) +uwielbiam takie kolory <3

floweryblog.blogspot.com

ewelook pisze...

rewelacyjne połączenie!:)

Sylwia Cichosz pisze...

strasznie podobają mi się twoje outfity :)

Francesca Giusti pisze...

love this outfit and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
kisses
http://francescagiusti.blogspot.com/

Oliiiv. pisze...

Koszula i płaszcz genialne :o! *.*
Zapraszam do mnie na nową notkę i kilka informacji ;)

sininablog pisze...

Pięknie! Koszula i szorty <3

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!