niedziela, lutego 10, 2013

brown jacket




Brązowa skóra i oliwkowe spodnie to moje MUST HAVE na tegoroczną wiosnę :) Spodnie dorwałam na wyprzedaży w Zara. No i w końcu znalazłam moją idealną i długo poszukiwaną brązową ramoneskę :) Do tego założyłam białą koszulę, brązowe botki i beżową chanelkę. A jakie są Wasze "must have" na wiosnę? :) 

Brown jacket and olive pants are my MUST HAVE on this spring :) These pants I bought on sale in Zara. And at last I found my perfect brown jacket :) I wore to this outfit white shirt, brown boots and nude bag too. And which are yours MUST HAVE on this spring? :)







jacket - Bershka (similar HERE)
pants - Zara


FOLLOW ME ON MY FACEBOOK


------------------------------------------------------------------------



Do 14 lutego zniżka 10% na wszystkie produkty w sklepie preska24.pl.
kupon rabatowy: WALENTYNKI

37 komentarzy:

Karolina pisze...

super ! fajne spodnie :))

Ejbii pisze...

uwielbiam! <3

Fashion Riddles pisze...

Leather jacket is a must!
V

Elisabeth Secret pisze...

Lubię, lubię!

from CYRYL pisze...

szyk i klasa.

Wiktoria pisze...

Świetnie wyglądasz, kurtka jest idealna :D
Zdradzisz mi gdzie dorwałaś takie boskie okulary ? ;>

http://needyesterday.blogspot.com/

Pip pisze...

That is a gorgeous jacket dear! xo Pip

variedd pisze...

znów bardzo dobra stylizacja, kurtka naprawdę świetna :)

lethitu pisze...

Super! Chętnie już bym założyła ramoneskę, mam dosyć puchowej kurtki :P

Tynka (jaka-gwiazdka) pisze...

cudo! uwielbiam ;*

Magdalena B pisze...

Podoba mi się ;)

Angela Marie pisze...

Gorgeous! I love the jacket and shoes. :)

Angela @ the Lovely Cup

Gabi W pisze...

fantastyczne kolory! bardzo świeżo wygląda to zestawienie :)
buty<3

Nada Diaa pisze...

love it

check my new post and leave me your questions to answer them in my new video :)

www.stylista0fashionista.blogspot.com

http://stylista0fashionista.blogspot.com/2013/02/your-questions-in-video.html

xoxo
Nada

SylwiaGaczorek pisze...

Pięknie wyglądasz :)
PS jak to mozliwe ze Twoje zdjecia w domu wygladaja tak fajnie, moje sa tragiczne :)
Buziaki

Panna P. pisze...

Botki są booskie ♥

Green Diamond pisze...

Uwielbiam Twoje połączenia kolorów! :D

DzikiKrólik pisze...

Genialne spodnie. ; )

Cammy pisze...

Rewelacja!! Biore wszystko:)

Desiderando pisze...

Niesamowita stylizacja! Wszystko perfekcyjnie zfrane! Obserwuje!

StrasznaSzafa pisze...

Piękna kurtka! Jest z prawdziwej skóry? Bo pamiętam że w Bershce można było takie dostać :)

Sue pisze...

love the combo of colors and that jacket is a must have for real ;)

Ariel | couturing pisze...

Amazing pants!

couturing.blogspot.com

linsey sijmons pisze...

Love that jacket!

WITH LOVE,
LINSEY / POSE-BLOG.COM

SayYouDontLoveMe pisze...

u mnie tej wiosny będą rządzić neony i pastele ;))

MsMonella pisze...

kolor spodni świetnie wygląda z tą ramoneską :)

famfaramfam pisze...

podoba mi sę połączenie kurtki z butami, cudowna torebka ♥

Little Black Dress pisze...

SUPER! Bardzo mi się podoba.
Kurtka jest obłędna! :) <3

Pozdrawiam :*

Dwita Kusnadi pisze...

Stunning!

Agi pisze...

ahh jestes taka idealna super ta stylizacja pozdrawiam!!!

Fashionobsession-mieni pisze...

I love your outfit!! Your jacket and your shoes are really awesome! Definitly a perfect combination!!

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.com

Iwona a cup of ideas pisze...

okulary świetnie dobrane do Twojej twarzy !
jestem również za torebką :)

Dolly pisze...

love this mix of colour! great look!
Dolly
Unicorns, Heels and American Dreams

Czarna pisze...

Wszystko dopasowane kolorystycznie! Jesteś genialna <3

K. pisze...

Też poszukuje swojej idealnej ramoneski :) a strój na ogromny plus!:)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

fashion heels girl pisze...

świetna ramoneska, wszystko dopasowane w najdrobniejszym szczególe!
Zapraszam do mnie:
http://fashionheelsgirl.blogspot.com/

utkaaa pisze...

świetną masz kurtkę!
Pozdrawiam Julka :)

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!