czwartek, marca 21, 2013

colorful birds + giveaway results




Lubię ciekawe wzory na ubraniach. Dlatego jak tylko zobaczyłam tę koszulę od razu ją zamówiłam :) Połączyłam ją z czarną spódnicą oraz czarnymi szpilkami i torebką.

I love patterned clothes. When I saw this shirt at once I bought it :) I wore black shirt and black heels& bag too.









skirt - Stradivarius





-----------------------------------------------------------

GIVEAWAY RESULTS - KYOU ! !

The winner is: Martyna (czekolada.1996.96@o2.pl)


CONGRATS! :)

40 komentarzy:

B-e-a-utiful pisze...

I D E A L N I E . !

Anna Annabell pisze...

Świetna stylizacja ! Bardzo podoba mi się połączenie tej spódniczki z koszulą ;)
Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

Gabriele pisze...

love this look so much and congrats to the winner! xx

Katarina | DARE 2 WEAR pisze...

Amazing look! Love the bag

Stop by sometimes...
DARE 2 WEAR

Edith pisze...

Świetna koszula <3

Märta pisze...

Lovely!

Oliwia pisze...

Uwielbiam twój styl i bloga! <3
Cudownyy outfit! ;D

coffee and voguee pisze...

rewelacyjnie wyglądasz! świetna koszula!

Tynka (jaka-gwiazdka) pisze...

cuudo kochana, cudoo! : 33

Green Diamond pisze...

Koszula jest fenomenalna! Chętnie przygarnęłabym ją do siebie ;D

Christina Marie pisze...

Cute blouse!

xx
www.naturally-christina.blogspot.com

xklarax pisze...

ciekawa ta koszula :)

Inês Brito pisze...

Adorable skirt

K. pisze...

Faktycznie bardzo ciekawa koszula:)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

Daniela Silva pisze...

Hello dear!
I like your blog, I'm following.
Follow me also. ;)

http://danielasilvayellowworld.blogspot.pt/

VIOLET pisze...

zakochałam się w koszuli :-)

Camillie Rain pisze...

Koszula powala na kolana :) rewelacja!

choineczka pisze...

świetna koszula:)taka wiosenna:)

angelika eM pisze...

koszula jest cudowna <3

Uuu Kkk pisze...

Trafiłam na Twój blog przypadkiem, muszę Ci powiedzieć, że oglądnęłam go aż do samego początku, troszkę nad tym posiedziałam lecz było warto. :) Boziu kochana jakaś Ty jesteś cudowna, pod każdym względem. :) Bardzo się cieszę, że Cię ujrzałam i dodałam Cię do obserwowanych. :) Ah jakie to cudownie uczucie. ;)Od dzisiaj Jesteś moja najwspanialszą inspiracją, z każdym postem dalej zachwycałaś mnie coraz bardziej, to jest cudowne. :) Chciała bym być taka jak Ty - czyli idealna w każdym calu. :) Nie pomyśl sobie, że słodzę Ci od tak sobie, piszę to prosto z serca bo jesteś wartościową osobą dla mnie. :* Od razu zapraszam na swój blog, który dopiero "raczkuje" na którym będę pokazywała moje wyroby uszyte przeze mnie i nie tylko. :) :*

Pamiętaj kochana, zdobyłaś moje serce, trzymaj tak dalej. ;)

Martyna Stosik pisze...

Piękna koszula <3

karen corpuz pisze...

i missed visitin your blog...anyways, i moved to a new blog...kindly visit mine


http://thefilipinarives.blogspot.com

karen corpuz pisze...

my link is http://thefilipinathrives.blogspot.com

Sue pisze...

how cute that blouse!

famfaramfam pisze...

uwielbiam Cię w takich połączeniach ;d

Isa Machado pisze...

You look so cute! ;) Love your skirt! *

Aleksandra pisze...

OMG, YOU'RE PRETTY GOOD.
It's very cute!
Wanna follow each other? :)

http://gear-for-style.blogspot.com/

kiana joon pisze...

love your blog
followed
www.thekaybook.com
xoxox

Anthea Lau pisze...

super cute swallow pattern on your shirt!

A
xx
http://epiquemoi.blogspot.com

Karolina pisze...

genialna koszula

Asia ShuShu Modowe Inspiracje pisze...

przegenialna koszula!!! ;))

Hexzen pisze...

Shirt *_*
i love this outfit <3

Retromoderna pisze...

Genialna bluzka :)

Karolina K pisze...

świetnie wyglądasz, bardzo lubię Twojego bloga:)

zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

Yulia Yudina pisze...

Simply in love with these gorgeous blouse! And of course great bag!

y-yulia-yudina.blogspot.ru

Ai Ming pisze...

I love your top. Your outfit looks great ;)

CuriosityKilledMyVirginity pisze...

Piękne klasyczne szpilki, gdzie kupiłaś? ;)

solesinmyuniverse pisze...

You look just gorgeous! I'm in love with your style !

inspirationstyle - wszystko co dobre pisze...

świetny zestaw :)

marykate pisze...

Uuu Kkk mi też tak napisała :D
dobre haha...
swoją drogą Kochana super masz te zestawy, pozdrawiam ;))

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!