poniedziałek, maja 27, 2013

purple skirt






Nigdy nie lubiłam fioletowego koloru ale kiedy zobaczyłam tę spódniczkę to zmieniłam zdanie :) Według mnie jest na prawdę świetna. Połączyłam ją z białą bluzką z wycięciami na ramionach. Dodałam złoty łańcuch i ciekawą bransoletę. Do tego delikatne szpilki i torebka w kolorze nude.


bag - Romwe





--------------------------------------------------

Moje aukcje Allegro :) Wyprzedaż szafy :)

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=5095276

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=5095276


32 komentarze:

jzborowska.blogspot.com pisze...

Piękna ta spódniczka < 3

designerki pisze...

szpilki skąd ? :)

Ana P. pisze...

cudnie wyglądasz! :)

monika kochmańska pisze...

ślicznie wyglądasz:)
świetne szpilki:)
http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

Paulina C. pisze...

buty i spódniczka cudowna :)

moonstyle pisze...

nice outfit!i love the shoes

MALEAstyle pisze...

dobry outfit ;d

http://maleastyle.blogspot.com/

Gabriele pisze...

ive never liked purple either, but this skirt is just so pretty and I love how you styled it! those heels are gorgeous too!

xx

Oana O pisze...

Taka stylizacja to kwintesencja kobiecości. Krój spódnicy (który zresztą uwielbiam i posiadam) niesamowicie podkreśla atuty i nadaje seksapilu! Choć przyznam, że nawet bez tego, zalet Ci tych nie brakuje. Do tego kolor tej spódnicy mnie zachwyca. Świetnie dobrane dodatki. To stylizacja od której nie mogę oderwać wzroku.

Alice Barton pisze...

that's such a gorgeous colour! xx

Candice pisze...

Super połączenie kolorów :)

Little My style pisze...

idealnie <3 przepiękny kolor spódnicy !

http://littlemystyle.blogspot.com/

Karolina Rozińska pisze...

Idealny zestaw , aż pozazdrościć tej spódniczki !

http://memyselfandclothespl.blogspot.com/

Patrycja pisze...

super ! :)

Coffee and Voguee pisze...

piękna spódniczka!

Mia pisze...

What a lovely mix, love your style so much!


Kiss ♥
BecomingTrendy | Follow me on FB & Bloglovin'

little. pisze...

Nigdy jakoś nie lubiłam tego fioletowego koloru, ale tutaj wygląda on obłędnie! super zestaw!

marcelka-fashion blog pisze...

super wyglądasz !
przepiękna spódnica !

pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion

:)

Milex pisze...

iddelna

Hard Candyyyy pisze...

piękna spódniczka!

Tynka. pisze...

idealnie <3

Joanna Matuszek pisze...

uwielbiam Twoje stylizacje ;)

Kalina pisze...

wyglądasz rewelacyjnie!

falei oalei pisze...

Keep it casual by teaming with a pair of staple lace shorts and some classic stilettos.

AshleeMars pisze...

Kolory do których mam słabość! Połączenie ich w Twoim wykonaniu jest świetne :)
Pozdrawiam :)

criscrascrus pisze...

awesome skirt!

Queen Mother pisze...

Pięknie.
A figurę masz idealną <3

Dominika pisze...

Jak zawsze genialnie ! Uwiebiam tego typu spódniczki jak i sukienki a ta baskinka dodaje samego uroku! :)

Zapraszam na nowe notki, wróciłam :) Pozdrawiam

Bartłomiej Zając pisze...

Mega jesteś! :)

Anna ANTJE pisze...

Świetne spódniczka :) Idealny kolorek :) Bardzo fajny look :) Pozdrawiam cieplutko :)

Jadzia pisze...

śliczna spódniczka;)

P.S.LilyBoutique pisze...

Beautiful! Love the colors and great summer look :) x


htt://pslilyboutique.com

Prześlij komentarz

Thank you for your comments!